آلکنو: مقابل کانادا خودمان نبودیم | عبادی‌پور: با سیلی کانادا بیدار شدیم!



 آلکنو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به بردن علاقه داشتیم و متاسفانه در دیدار مقابل کانادا خودمان نبودیم.

  ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کانادا گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق یعنی علاقه بازیکن به بردن و همیشه در ورزش رخ می‌دهد. این علاقه به پیروزی امروز باعث شد تا تیم ایران خودش نباشد.

 

او ادامه داد: بازیکنان همیشه تلاش برای پیروزی را دوست دارند و در خودشان پیش از شروع مسابقه می‌سوزند. بازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند اما امروز این اتفاق افتاد.

 

عبادی‌پور: با سیلی کانادا بیدار شدیم!

ملی پوش والیبال ایران گفت: امروز افتضاح بودیم و از کانادایی‌ها ممنونیم با سیلی که زدند، ما را بیدار کردند.

 آلکنو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از شکست برابر کانادا گفت: المپیک است و فشار بازی‌ها بسیار بالا است. زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه این ها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

 

عبادی‌پور افزود: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با سیلی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند. این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

 

ملی پوش والیبال ایران همچنین گفت: امروز روز بد ما بود ولی با سیلی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی‌ها سخت است.

 

تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.

 

او درباره بازی با ایتالیا نیز توضیح داد: ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است. با همه توان بازی خواهیم کرد و امیدواریم که نتیجه مناسبی مقابل این تیم بگیریم.

 

سرمربی تیم ملی کانادا: ما در سرویس از ایران بهتر بودیم

 

هوگ می‌گوید با ایران از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

 آلکنو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی ایران گفت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان را برده بود و برد مقابل ونزوئلا را هم داشتند اما ما با دو شکست در این بازی حاضر شدیم و باید همه توانمان را می گذاشتیم تا برنده باشیم. بازیکنان من امروز در سرویس ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد که ما در ست نخست جلو بیفتیم و همین روند را ادامه دهیم.

 

‌ هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف تر بود اما نسبت به دو بازی قبل بهتر شده بود.

 

او ادامه داد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد. البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

 

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

 

 او در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه نهایی این گروه چیست و به نظرش چه تیم‌هایی صعود می کنند، گفت: هیچ پیش بینی نمی‌توان داشت. تیم ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. الان زمان جنگیدن است، نه پیش بینی.

 

هوگ در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من کشور شما را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می برم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------