مسی دو ساله امضا کرد/ مسی از دلیل انتخاب پاری سن ژرمن گفت



مسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد لیونل مسی را تا سال ۲۰۲۳ امضا کرد و این بازیکن به رسانه ها معرفی شد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، مسی بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

 

این بازیکن در حضور ناصر الخلیفی به رسانه ها معرفی شد و قرارداد دو ساله خود را امضا کرد.

 

مسی از دلیل انتخاب پاری سن ژرمن گفت

ستاره جدید پاری سن ژرمن از دلیل انتخاب این تیم سخن به میان آورد و تاکید کرد که بی صبرانه منتظر نخستین بازی در تیم جدیدش است.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، مسی بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

 

این بازیکن در حضور ناصر الخلیفی به رسانه ها معرفی شد و قرارداد دو ساله خود را امضا کرد.

 

مسی در واکنش به پیوستن به پاری سن ژرمن گفت: بی صبرانه در انتظار آغاز فصل جدیدی با پاری سن ژرمن هستم. باشگاه و رویکردی که دارد کاملا با انتظارات و اهداف من همخوانی دارد و به همین خاطر این تیم را انتخاب کردم.می دانم که پاری سن ژرمن چه بازیکنان بزرگ و بااستعدادی دارد و البته مسئولان شایسته ای که برای موفقیت تیم بسیار تلاش می کند.

 

او ادامه داد: می خواهم به کمک بازیکنان و مسئولان رد پای خوبی از خود در پاری سن ژرمن به جا گذارم. برای نخستین بازی خو در پارک دو پرانس مشتاقانه انتظار می کشم.

 

ناصر الخلیفی هم در واکنش به جذب مسی گفت: بسیار خوشحالم که مسی پاری سن ژرمن را انتخاب کرد. ما به این گامی که برداشتیم افتخار می کنیم و به مسی که به خانواده ما اضافه شد خوشامد می گویم. مسی نشان داد که به دنبال پیشرفت و کسب جام های بیشتر است و این چیزی است که ما می خواهیم.

 

او ادامه داد: جذب مسی به معنای موفقیت بزرگ ما در جذب بازیکنان بزرگ است.ما در این سالهای اخیر نشان داده ایم که می توانیم بازیکنان و مربیان بزرگ را جذب کنیم. امیدوارم که این خرید موفقیت های بزرگی را برای ما رقم زند و هواداران تیم را در سراسر جهان خوشحال کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------