آاس رم با «آبراهام» به توافق رسید/«آزمون» شاگرد «مورینیو» نمی‌شود



 آزمون,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با اعلام یک خبرنگار ایتالیایی، «تامی آبراهام» مهاجم تیم چلسی با باشگاه آاس رم ایتالیا به توافق رسید.

به گزارش  مهر، «جیان لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار شبکه اسکای اعلام کرد باشگاه آاس رم بعد از مذاکرات متعدد سرانجام توانست موافقت تامی آبراهام مهاجم تیم چلسی را بگیرد. این بازیکن قرار است امروز عازم رم شود تا بعد از انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد، به صورت رسمی کارش را زیر نظر «ژوزه مورینیو» آغاز کند.

 

به نوشته این خبرنگار، مذاکره با آبراهام طولانی شد چرا که این بازیکن در ابتدا منتظر پیشنهاد باشگاه آرسنال بود اما بعد از جدایی «ادین ژکو» از رم و پیوستن به اینترمیلان، حضور در ایتالیا را جدی تر دنبال کرد.

 

به گزارش مهر، پیش از این خبرهایی از مذاکره باشگاه آاس رم با سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم زنیت روسیه منتشر شده بود. از همان زمان بعضی از رسانه‌های ایتالیا گزارش داده بودند که آزمون در صورتی راهی رم می‌شود که پروسه جذب تامی آبراهام به نتیجه نرسد.

 

حالا و با جذب آبراهام، باید انتقال آزمون به رم و بازی زیر نظر ژوزه مورینیو را منتفی دانست. پیش از این هم تیم‌هایی نظیر بایرن لورکوزن آلمان و لیون فرانسه خواهان آزمون بودند که این مذاکرات هم به جایی نرسیده بود.

 

به این ترتیب احتمالاً آزمون تا نقل و انتقالات زمستانی در زنیت می‌ماند و اگر بنا به انتقالش به تیم‌های دیگر اروپایی باشد، باید چند ماه دیگر در لیگ روسیه توپ بزند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------