پاری سن ژرمن پیشنهاد دوم رئال را هم رد کرد | خامس رودریگز هم‌تیمی طارمی می‌شود



فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پاری سن ژرمن پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه را رد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، رئال مادرید سخت در تلاش است که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی کیلیان ام باپه را جذب کند.

 

رئال پیشنهاد دوم خود را برای جذب ام باپه که 180 میلیون یورو بود ارائه داد اما باشگاه پاری سن ژرمن این پیشنهاد را هم رد کرد.

 

پاری سن ژرمن برای فروش ام باپه 2020 میلیون یورو می خواهد این در حالی است که رئال ابتدا 160 میلیون یورو و در بار دوم هم 180 میلیون یورو پیشنهاد داده است که هر دو توسط تیم پاریسی رد شده است.

 

بعید به نظر می رسد که با این شرایط ام باپه راهی رئال مادرید شود. چرا که اختلاف دو باشگاه زیاد است.

 

ام باپه تا تابستان 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این باشگاه پاریسی در صورتی که قرارداد او را تمدید نکند این بازیکن در تابستان به صورت مجانی تیم را ترک خواهد کرد.

 

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که نظر ام باپه هنوز تغییر نکرده است تا جایکه او حاضر به تمدید قرارداد نیست و دوست دارد راهی رئال مادرید شود.

 

 خامس رودریگز هم‌تیمی طارمی می‌شود

رسانه‌های انگلیسی از معاوضه احتمالی خامس و ستاره پورتو در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی خبر دادند.

 

فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

به گزارش فارس، باشگاه پورتو و اورتون بر سر انتقال و معاوضه لوئیز دیاز و خامس رودریگز به توافق رسیدند و انتظار می‌رود که خامس هم‌تیمی طارمی شود.

 

ستاره کلمبیایی که توانست بهترین گل سال 2014 را در جام جهانی به ثبت رساند، در اورتون شرایط مناسبی نداشته و دوست دارد هر چه زودتر این تیم را ترک کند. خامس 3 سال خوب را در پورتو گذراند و توانست در سال‌های 2010 تا 2013 در 107 بازی 32 گل به ثمر رساند. ستاره سابق رئال مادرید می‌خواهد دوباره آن خاطرات را تکرار کند و پیش از جام جهانی در پورتو به یکی از بهترین بازیکنان دنیا بدل شود. 

 

فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

لوئیز دیاز که در پورتو نمایش خوبی داشت و به یکی از ستاره‌های این تیم لقب گرفته بود، مسیر انگلیس را در پی گرفته است. باید دید نبود این ستاره کلمبیایی تاثیری در روند موفقیت پورتو می‌گذارد یا خیر. تیمِ طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ قرار گرفت و با تیم‌های لیورپول، اتلتیکومادرید و آث میلان هم‌گروه شد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------