دستمزد رونالدو نصف مسی | واکنش کوتاه ام باپه به عقب نشینی رئال



 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو با کمترین هزینه و تنها با ۵/۱۴ میلیون پوند از یوونتوس خریداری شده، اما دستمزدش در منچستریونایتد هزینه این خرید را افزایش می‌دهد. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، رونالدو برخلاف شایعات اولیه که حکایت از دستمزد هفته‌ای ۲۵۰هزار پوندی او داشت، قرار است در هفته ۴۸۰هزار پوند حقوق بگیرد.

 

این مبلغ ۱۰۰ هزار پوند بیشتر از گران‌ترین بازیکن قبلی لیگ برتر یعنی کوین دی‌بروین است که هفته‌ای ۳۸۰هزار پوند در قرارداد جدیدش از منچسترسیتی می‌گیرد.

 

همین حقوق نجومی کریستیانو رونالدو هم از حقوق مسی در پاریس که هفته‌ای یک میلیون یورو است، نزدیک به ۵۰درصد کمتر است.

 

مشکل برند CR۷ هم ظاهرا حل شده و رونالدو می‌تواند پیراهن شماره۷ را که توسط کاوانی اشغال شده بود به‌دست آورد. کاوانی با همین پیراهن در بازی با ولوز به زمین رفت و احتمالا آخرین‌باری بود که آن را می‌پوشید.

 

واکنش کوتاه ام باپه به عقب نشینی رئال

ستاره جوان پاری سن ژرمن به متوقف شدن تلاش رئال مادرید برای جذب او در تابستان واکنش نشان داد.

 

 رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید برای جذب ام باپه دوبار به پاری سن ژرمن پیشنهاد داد که هر دو بار باشگاه پاریسی آن را رد کرد.

 

رئال مادرید تصمیم گرفت که بی خیال جذب ام باپه در تابستان شود و به این ترتیب پیشنهاد دیگری به پاری سن ژرمن نخواهد داد تاجایی که به این باشگاه فرانسوی اعلام کرد که در تابستان سال جاری ام باپه را جذب نخواهد کرد.

 

ام باپه در شرایط کنونی در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه به سر می برد.

 

روزنامه مارکا نوشت که وقتی خبر عقب نشینی رئال مادرید از جذب ام باپه به او داده شد این بازیکن اینگونه واکنش نشان داد: من خوب و آرام هستم.

 

مارکا تاکید کرد که به این ترتیب ام باپه به قرارداد خود با پاری سن ژرمن متعهد خواهد بود و در تابستان این تیم را ترک نخواهد کرد.

 

ام باپه تا تابستان ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر قراردادش را تمدید نکند باشگاه پاریسی مجبور به فروش او در زمستان خواهد بود.

 

رئال مادرید برای جذب ام باپه پیشنهاد ۱۷۰ میلیون یورویی به باشگاه پاری سن ژرمن داد اما این باشگاه فرانسوی ۲۲۰ میلیون یورو برای این انتقال می خواست که در نهایت توافقی صورت نگرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------