آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رییس بایرن: لالیگا در مورد مسی گل به‌خودی زد



 رییس بایرن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رییس باشگاه بایرن مونیخ با تمجید فراوان از بازیکنان این تیم پس از پیروزی سه بر صفر برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: روح بارسلونا بدون «لیونل مسی» از هم گسیخته شده‌است؛ لالیگا در داستان مسی گل به‌خودی زد.

به گزارش ایرنا، باواریایی‌ها شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه نیوکمپ با سه گل میزبان را تحقیر کردند. 

 

«توماس مولر» در دقیقه ۳۴ و سپس «روبرت لواندوفسکی» در دقایق ۵۶ و ۸۵ سه گل این دیدار را برای بایرن به ثمر ساندند.

 

با این حال، «کارل هاینتس رومینگه» رییس بایرن بیشتر از توجه به مونیخی‌ها، تمرکز خود را بر تفاوت‌های فاحش بارسلونا بدون «لیونل مسی» معطوف کرد.

 

وی در این باره اظهار داشت: آنها(بایرن) به شکل برجسته‌ای خوب بودند و استحقاق پیروزی را داشتند. برای حرف زدن در مورد محتمل‌ترین گزینه‌های قهرمانی زود است. لیگ قهرمانان تازه از مرحله حذفی شروع می‌شود.

 

رومینگه ادامه داد: اگر به تیم(بارسلونا) و عملکرد تاکتیکی آنها نگاه کنید، می‌بینید که بدون مسی، روح آنها از هم گسیخته شده است. آنها روزها و لحظات دشواری را پشت سر می‌گذارند. فروختن مسی بالاجبار بود؛ لیگ اسپانیا با این کار گل به خودی زد.

 

وی درخصوص آینده لواندوفسکی در بایرن و احتمال جذب «ارلینگ هالند» به عنوان جانشین مرد لهستانی گفت: با داشتن لواندوفسکی شما بهترین مهاجم جهان را در اختیار دارید. هالند در رتبه دوم قرار دارد. تصور می‌کنم بایرن به ادامه همکاری روبرت با باشگاه بعد از انقضای قراردادش در سال ۲۰۲۳، تمایل دارد. هالند یک سرمایه‌گذاری است. فکر نمی‌کنم به لیورپول برود. در مورد هالند نمی‌توانم رئال مادرید را هم نادیده بگیرم. شاید آنها در تابستان کمی بیشتر به منابع مالی خود متوسل شده و هالند و «کیلین امباپه» را به خدمت بگیرند. 

 

بازگشت «کریستیانو رونالدو» به منچستریونایتد نیز یکی از موضوعاتی بود که رومینگه به آن پرداخت و گفت: او یک پدیده است؛ ۳۶ سال دارد و ۲۰ سال در این سطح بازی کرده است. بدن او شبیه به آدونیس(نماد طبیعت و تجدید حیات سالانه در اساطیر یونان) است. 

 

وی افزود: به یاد دارم یک بار که در تورین با او ملاقات کردم، پشت یک در ایستاده  و دست‌هایش بالا بود؛ پرسیدم «این چه کاری است؟» و او در پاسخ گفت «شادی گل بعدیم را تمرین می‌کنم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------