تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و شعار علیه مدیران / جباری: سلطانی‌فر در این چند سال پدر استقلال را در آورد



شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال از صبح امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان به حمایت از فرهاد مجیدی تجمع کردند. 

 به گزارش تسنیم، با وجود اینکه باشگاه استقلال در بیانیه‌ای از هواداران خواسته بود از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند، از صبح امروز (شنبه) شماری از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

 

 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

این تعداد ضمن حمایت از فرهاد مجیدی، مسئولان وزارت ورزش را تهدید کردند در صورت برکناری او بار دیگر تجمع خواهند کرد. هواداران استقلال که برای چندمین بار است مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند، علیه مهدی علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش، احمد مددی، مدیرعامل، علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و اسپانسر باشگاه شعار سر دادند. گروهی نیز به حمایت از علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال پرداختند.

 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

برخی از هواداران معترض که از شهرستان‌های دور و نزدیک آمده بودند، پلاکاردهایی در حمایت از مجیدی در دست داشتند.

 

 جباری: شرایط استقلال افتضاح است/ باید نام این باشگاه را بنگاه بگذارند

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط باشگاه استقلال افتضاح است و باید نام این باشگاه را بنگاه بگذارند.

 

 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

علی جباری در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره شرایط آشفته باشگاه استقلال و اختلاف بین مدیران و کادر فنی اظهار داشت: وضعیت باشگاه افتضاح است، اسم این باشگاه را باید «بنگاه» گذاشت، نه باشگاه. مشخص نیست مدیریت حرف درستی می‌زند یا کادر فنی. نمی‌توان تشخیص داد مقصر مدیریت است یا کادر فنی. متأسفانه در وزارت ورزش و جوانان کسی را نداریم پیگیر مسائل باشگاه استقلال باشد.

 

وی افزود: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان قبلی به همراه معاونانش تیشه به ریشه استقلال زدند. وزیر فعلی هم فعلا اهمیتی نداده است. در بدنه وزارت ورزش همان قبلی‌ها حضور دارند که مخالف استقلال هستند و تیشه به ریشه آن می‌زنند. مگر می‌شود باشگاهی مثل استقلال با دو نفر در هیئت مدیره اداره شود؟ سلطانی‌فر در این چند سال پدر استقلال را در آورد. حمید سجادی، وزیر ورزش فعلی باید مشکلات استقلال در ۴ سال گذشته دوره سلطانی‌فر و معاونانش را بررسی کند. یکی از معاونانش به فدراسیون والیبال رفت و آن هم یکی هم پدر استقلال را در آورده است. سجادی باید اشکال استقلال را پیدا کند و ببیند ایراد کجا است.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آقای آذری جهرمی، کسی اعتراض ندارد که هوادار پرسپولیس هستی، اما اگر حرف بدی می‌زنی و جوابت را می‌دهند، نباید تلافی‌اش را سر استقلال خالی کنی و اجازه ندهی اسپانسر پول بدهد. اگر سجادی بخواهد روش مدیران قبلی را در پیش بگیرد، ایراد او را خواهم گفت. آقای سجادی، شما ورزشی هستی و توان این را داری اشکالات استقلال را برطرف کنی، اگر نمی‌توانی، بگو نمی‌توانم.

 

جباری با انتقاد شدید از وضعیت استقلال در دوران مسعود سلطانی‌فر گفت: یک روز از سلطانی‌فر پرسیدم معیار انتخاب مدیرعامل استقلال سفارشی، فامیل بازی یا سیاسی بازی است که جوابم را نتوانست بدهد. اگر قرار باشد دوره سجادی هم تصمیمات مشابه گرفته شود، فاتحه استقلال خوانده می‌شود.

 

وی در رابطه با بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی تصریح کرد: ابتدا باید ساختار تیم را درست کنند. اگر مدیریت اشکال دارد، کادر فنی هم بدون اشکال نیست. سخن اصلی من با بدنه وزارت ورزش است که نقشه کشیده‌اند استقلال را به این روز بکشانند. از زمان مدیریت بهرام افشارزاده تا الان ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند.

 

چیدمان رئیس مجمع برای استقلال خوب نبوده است. هنوز کاری از سجادی ندیده‌ام، اما اگر دست روی دست کند، به موقع درباره او صحبت خواهم کرد. چیدمان سلطانی‌فر و معاونش که هنوز در ورزات ورزش حضور دارد، تیشه به ریشه استقلال زده است. اگر یک روزی سلطانی‌فر را ببینم، به او می‌گویم دست مریزاد، هر چیزی گفتی عکسش در آمد و یک روز باید جواب خدا و هواداران استقلال را بدهی، تو هواداران ما را بیچاره کردی. درست است یک گروه از هواداران استقلال متأسفانه نان به نرخ روز خور هستند، اما بیشتر آنها گناه نکردند که این شرایط را تحمل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------