مشکل بزرگ آجرلو و جانشین احتمالی مظلومی در هیات مدیره | آغاز تمرینات استقلال و انتقاد از رفتارهای مظاهری



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در صورت جدایی مظلومی از استقلال، احتمال اینکه معاون این باشگاه با حفظ سمت جایگزین او در هیات مدیره شود وجود دارد. 

  به گزارش مهر، پرویز مظلومی که از پیشکسوتان به نام استقلال است و علاوه بر سال‌ها بازی با پیراهن این تیم، سابقه دستیاری، سرمربی و سرپرستی را هم دارد، چند ماهی است در نقش عضو هیات مدیره فعالیت می‌کند که این موضوع با واکنش‌های منفی مواجه بوده است.

 

احتمال اینکه پرویز مظلومی در جریان تغییرات مدیریتی استقلال خود خواسته و کاملاً با میل شخصی از هیات مدیره استقلال استعفا دهد وجود دارد.

 

در صورت کنار رفتن پرویز مظلومی از این هیات مدیره، مهدی پاشازاده پیشکسوت و معاون ورزشی آبی پوشان نزدیک ترین گزینه به جایگزینی وی و حضور در هیات مدیره است. ضمن اینکه احتمال اضافه شدن یکی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه در هیات مدیره استقلال نیز وجود دارد.

 

بازنشستگی  مشکل بزرگ حضور آجرلو برای مدیریت در استقلال

کار مصطفی آجر لو برای جایگزینی مددی تا حدود زیادی پایان یافته و او نزدیک ترین و شاید بتوان گفت تنها گزینه برای جانشینی مددی است.مشکلی که باعث شده تاکنون نام آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید استقلال اعلام نشود، بازنشستگی وی در نیروهای مسلح است. 

 

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

برای رفع مشکل حضور آجرلو در مدیریت استقلال، دو نهاد و ارگان باید تاییدیه بدهند که یکی از آنها نیروهای مسلح و وزارت دفاع است. و برای همین منظور درخواست استعلام های لازم به این دو نهاد ارائه شده است. 

 

در صورتی که پاسخ این دو استعلام مثبت باشد، باشگاه استقلال بلافاصله مصطفی آجرلو را به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد کرد. 

 

تمرین امروز استقلال در مجموعه انقلاب برگزار می‌شود

سرمربی آبی پوشان پس از بازگشت به تهران در پیامی خطاب به بازیکنانش از آغاز تمرینات این تیم از امروز خبر داد.

 

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

با اعلام فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال، تمرینات این تیم از ساعت ۱۷ امروز در زمین تمرینی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد.

 

مجیدی که شب گذشته به تهران بازگشت، بلافاصله این موضوع را به بازیکنان تیمش اعلام و به مدیران باشگاه نیز اطلاع رسانی کرد تا مقدمات انجام این تمرین فراهم شود.

 

با توجه به مشکلات پرداختی استقلال به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، آنها مجوز حضور در این زمین را نداشتند که سرانجام امروز امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال و مدیر مجموعه انقلاب با استفاده از اختیاراتش مجوز حضور تیم استقلال را تنها برای یک روز در این زمین صادر کرد تا آنها مشکل شان را با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حل نمایند.

 

آبسالان، وکیل مظاهری: او دوست دارد به استقلال برگردد

رشید واقعا استقلال را دوست دارد و همان زمان هم که فسخ قرارداد شد، علاقه زیادی به همکاری داشت اما متاسفانه از سوی باشگاه اتفاق مثبتی رخ نداد؛ در حال حاضر هم این علاقه همچنان وجود دارد اما مظاهری واقعا از برخی رفتارها و اتفاقات دلخور است که امیدوارم برطرف شود.

 

واقعیت این است که سه باشگاه لیگ برتری برای جذب او تمایل دارند اما اولویت او استقلال است و اگر شرایط مناسبی پیش بیاید و دلخوری‌ها برطرف شود، احتمال ادامه همکاری مظاهری با آبی‌پوشان وجود دارد.

 

رشیدی دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص اینکه رشید مظاهری بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه حالا با انتشار پست و استوری تمایل خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است، گفت: این رفتار مظاهری اصلا منطقی نیست. او اشتباه کرد و نباید قراردادش را با استقلال فسخ می‌کرد، ضمن آنکه کدام تیم مظاهری را با قراردادی که با استقلال داشت جذب می‌کند؟ او بدون مشورت با ۴ مشاور و پیشکسوت قراردادش را با استقلال فسخ کرده و معلوم نیست هدفش کدام تیم بود.وی در خصوص اینکه مظاهری اعلام کرده بود با جدایی مددی به استقلال برمی‌گردد، گفت: مگر مظاهری با مددی قرارداد بسته بود؟ مدیران باشگاه یک روز می‌آیند و یک روز می‌روند و بازیکن در این تیم می‌ماند. برای استقلال بد است که یک بازیکن چنین رفتارهایی انجام بدهد. این تیم ۳۰ میلیون هوادار دارد و حالا هم مظاهری رفتارهایی کرده که امروز به پشیمانی رسیده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------