واکنش باشگاه استقلال به شایعات اردوی امارات و انتشار فهرست هزینه ها| همه بازیکنان پول گرفتند، به جز یک نفر!



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال ریز مبالغ پرداختی بابات اردوی این تیم در امارات را منتشر کرد. 

 به گزارش فارس، بهرام امیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعات ایجاد شده پیرامون هزینه های اردوی استقلال در کشور امارات، به سایت این باشگاه، گفت: بر اساس منابع درآمدی از محل ترانسفر مهدی قایدی، در زمان حضور در کشور امارات با حضور آقایان مظلومی و قیم، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار را از نماینده ای که وظیفه دریافت پول را داشت، دریافت نمودیم.

 

وی ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقد شده با باشگاه الوصل که از قبل تنظیم شده بود و با توجه به میزبانی باشگاه استقلال، پرداخت هزینه‌های اجازه زمین مسابقه، اجاره زمین تمرینی، ترانسپورت دو تیم استقلال و الهلال به مدت ۴ روز به عدد ۱۱۰ هزار دلار توافق گردیده بود.

 

بهرام امیری در ادامه تصریح کرد: همچنین کاروان استقلال در این سفر شامل ۴۹ نفر بود که به دلیل پاندمی کرونا و قوانین AFC برای هر نفر یک اتاق در نظر گرفته شده بود. همچنین یک اتاق برای ماساژ و یک اتاق برای انبار وسایل تدارکات اردوی استقلال در نظر گرفته شد. همچنین هزینه های صبحانه، نهار، شام و خشکشویی البسه بازیکنان در هتل ۵ ستاره، به میزان ۸۰ هزار دلار مورد توافق قرار گرفته و قراردادی در این باره تنظیم و امضا شده بود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت های خود گفت: همچنین عدد ۲۰ هزار دلار بابت هزینه اسکان و ترانسپورت تیم داوری، مسئولین AFC و تیم پزشکی نیز به صورت جداگانه بعد از عقد قرارداد، پرداخت شد. 

 

امیری در ادامه با اشاره به طولانی تر شدن اردوی استقلال از پیش بینی اولیه به مدت ۵ روز، گفت: قرارداد اولیه ما به مدت ۴ شب بود اما به دلیل طولانی تر شدن اردو، قرارداد متممی با باشگاه الوصل برای ترانسپورت استقلال و اجاره زمین تمرین و همچنین تست کرونا الزامی تمامی مسئولین برگزاری مسابقه که تعداد آنها ۱۶۰ نفر بود و باید ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه انجام می شد، منعقد گردید که ۱۹۵۰۰ دلار مبلغ آن بود. همچنین بر اساس قوانین کشور امارات ۵ درصد مالیات به این ارقام باید اضافه شود که در نهایت هزینه های باشگاه استقلال تقریبا ۲۴۰ هزار دلار شد. 

 

سرپرست استقلال در بخش بعدی صحبت های خود گفت: هتل باشگاه الهلال عربستان با توجه به تصمیمی که اتخاذ شد بر عهده این باشگاه بود و همچنین به دلیل ورود این تیم ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه به دبی و تست کرونا فرودگاهی که انجام شد، برای تست کرونای این تیم هزینه ای پرداخت نکردیم.

 

امیری درباره استفاده از درآمدهای استقلال نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برای استفاده از درآمد بلاک شده نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک تفاهم نامه با باشگاه الوصل امضا کردیم و درخواست کردیم هزینه های استقلال از منابع بلاک شده درخواست شود که این موضوع زمان برد اما در نهایت انجام شد.

 

سرپرست استقلال در ادامه گفت: هم چنین مبلغ ۱۰ هزار دلار برای پول توجیبی کاروان استقلال در نظر گرفته شد که این عدد میان ۴۹ نفر تقسیم شد. مبلغ پیش پرداخت را نیز به آقای پین بابت قرارداد ایشان پرداخت کردیم و همچنین یک مرحله نیز به پیشنهاد دکتر آبادی تست کرونا انجام گرفت که در نهایت کرونای دو نفر مثبت شد. در نهایت مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به باشگاه استقلال در شهر تهران تحویل داده شد و همچنین مقرر گردید تا پس از واریز هزینه های باشگاه از سوی AFC، عدد ۶۴ هزار دلار که نزد باشگاه الوصل، هتل ماریوت محل اقامت تیم و هتل محل اقامت تیم داوران به عنوان ودیعه گذاشته شد، به باشگاه استقلال بازگردانده شود.

 

باشگاه استقلال اعلام می‌کند به دلیل اصرار یک سایت خاص به انتشار اخبار دروغ و کذب به جهت تشویش اذهان عمومی که در هفته های اخیر نیز بارها تکرار شده است، از طریق واحد حقوقی در مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

 

 مدیران استقلال به همه پول دادند جز یک بازیکن/ ماجرای جالب بازیکنی که فراموش شد

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال که این روزها در قطر حضور دارد باز هم به مطالبات خود را دریافت نکرد.

 

عارف غلامی در دیدار استقلال و پرسپولیس دچار مصدومیت و مدتی بعد برای جراحی پای خود راهی کشور قطر شد.

 

این بازیکن چندی پیش با گلایه از مدیران استقلال مدعی شد قرار بود قبل از عمل جراحی قسمتی از مطالباتش پرداخت شود اما آنها پولی به حساب وی واریز نکردند. بعد از عمل جراحی نیز غلامی در قطر ماند تا به درمان پای مصدوم خود ادامه بدهد و در شرایطی که بازیکنان فصل گذشته استقلال بخشی از مطالبات خود را صبح روز بازی با الهلال دریافت کردند اما باز هم غلامی نادیده گرفته شده است زیرا پولی به حساب وی واریز نشده است.

 

باشگاه استقلال بعد از وصول پول انتقال قائدی به شباب الاهلی به بازیکنان فصل گذشته این تیم مبالغی را بابات بدهی فصل گذشته پرداخت کرد اما بازیکنی مثل غلامی و بازیکنان جدید هنوز پولی از این باشگاه دریافت نکرده اند.

 

ظاهرا یا مدیران استقلال این بازیکن تحت قراردادشان را فراموش کرده اند و یا اینکه به دلیل مصدومیت و اینکه وی نمی تواند تا چند ماه برای تیمشان بازی کند از پرداخت مطالبات وی خودداری کرده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------