کلوپ: سیتی به دنبال تلافی باخت امشب است!



کلوپ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد آماده دیدار هفته بعد در لیگ برتر برابر منچسترسیتی است. 

به گزارش ورزش سه ، لیورپول در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز درخشان ظاهر شده و توانست با پنج گل در خانه پورتو به پیروزی دست یابد. مرسی سایدی ها هفته بعد در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و یورگن کلوپ اذعان داشت بعد از شکشت امشب سیتی برابر پاری سن ژرمن، آنها به دنبال تلافی این نتیجه در آنفیلد خواهند بود. 

 

یورگن کلوپ گفت: "ما در ماه سپتامبر 20 گل به ثمر رسانده ایم؟ من این موضوع را نمی دانستم. البته شرایط همیشه اینطور نیست، اما ممنون که به من اطلاع دادید. ما یکشنبه در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی بازی می کنیم، بنابراین فکر نمی کنم منطقی باشد به این فکر که چند بار می توانیم دروازه این تیم را هم باز کنیم.

 

اما من واقعا منتظر این دیدار هستم. من به شدت علاقمند به بازی مجدد در خانه مقابل منچسترسیتی بعد از چند وقت هستم. ما باید سخت تلاش کنیم و باید در همه بازی ها اینگونه ظاهر شویم. زیرا شرایط مانند امشب و مانند شنبه گذشته و دیدار برابر برنتفورد همیشه واقعا دشوار است. اما حالا ما دو روز دیگر برای بازی مقابل منچسترسیتی فرصت استراحت داریم و این می تواند برای تیم مفید باشد. ما دوباره سرحال می شویم و سپس به دنبال پیروزی خواهیم بود.

 

دیدار مقابل پورتو کمک حال برای مسابقه برابر منچسترسیتی نمی شود و ما در آن دیدار به تحرک بیشتری نیاز داریم. ما باید یکشنبه بهتر بازی کنیم، زیرا منچسترسیتی بعد از نتیجه امشب خود مقابل پاری سن ژرمن به دنبال تلافی مقابل ما خواهد بود. سیتی می خواهد به شکست امشب خود واکنش نشان دهد، اما من منتظر آن بازی خواهم بود."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------