آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

واکنش آنچلوتی به شکست عجیب رئال برابر شریف



سرمربی ایتالیایی رئال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی ایتالیایی رئال تنها بدشانسی را عامل شکست تیمش برابر شریف مولداوی عنوان کرد. 

به گزارش ورزش سه ، رئال مادرید که به نظر می رسید امشب شریف را در برنابئو گلباران کند در نهایت 1-2 بازنده زمین را ترک کرد. رئال تا دقیقه 89 متوقف شده بود و بر خلاف روند بازی روی یک شوت از راه دور استثنایی برای دومین بار دروازه اش را باز شده دید. رئال بازی نخست دور گروهی لیگ قهرمانان را در زمین اینتر برده بود و هیچکس تصور نمی کرد امشب در خانه بازنده شود.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بیش از اینکه نگران باشم، غمگین هستم و باید بگویم که اصلا شایسته باخت نبودیم. می توان گفت که امشب بدشانس بودیم و روی اتفاق و حادثه بازی را باختیم. یک گل روی ارسال خوردیم و یک شوت از راه دور در ضد حمله به ما زدند. بارها شانس گلزنی داشتیم و با بدشانسی به گل نرسیدیم.»

 

سرمربی ایتالیایی رئال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

کارلتو ادامه داد:« یوویچ را به زمین فرستادم و خوش شانس نبود. شریف دو شانس گل داشت و به گل رسید و ما هر چه زدیم داخل دروازه نرفت. توضیح این شکست دشوار است و نمی دانم چگونه آن همه موقعیت گل از دست رفت. شاید بازی را خیلی خوب شروع نکردیم ولی همه چیز تحت کنترل ما بود. سه امتیاز از دست رفت و این یک زنگ خطر است. می توانستیم با کسب پیروزی به صدر برویم ولی نشد. حالا حتما باید بازی های بعدی را پیروز شویم.» 

 

ادن هازارد:« سیستم ما به خاطر هازارد 2-4-4 بود چون با او در زمین، این بهترین سیستم ممکن است. ادن با کریم بنزما کاملا هماهنگ بود و معتقدم به یک گل نیاز دارد تا اعتماد به نفسش برگردد. او به خوبی درون زمین جنب و جوش داشت و امیدوارم خیلی زود گلزنی هایش را شروع کند.» 

 

تغییر پست بازیکنان:« کاماوینگا در تیم سابقش بارها سمت چپ بازی کرده بود و امشب هم خوب کار کرد. علت باخت این نبود که کاماوینگا سمت چپ بازی می کرد و فده والورده در سمت راست. هر دو در این دو پست خوب بازی کردند. بازی تحت کنترل ما بود و فقط بدشانسی آوردیم.»

سرمربی ایتالیایی رئال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------