اعلام آخرین وضعیت زمین تمرین استقلال و حضور بازیکنان در تست پزشکی | مجیدی دوباره عذر دو عضو کادر پزشکی را خواست



فوتبال استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در مورد محل برگزاری تمرینات و شرایط آبی پوشان ارائه کرد. 

  بیژن طاهری در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: روز گذشته با نظر کادر فنی یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان برگزار کردیم که برای ما خوب بود.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا دیدار تدارکاتی دیگری هم مد نظر کادر فنی هست، گفت: احتمالا یک بازی دوستانه دیگر برگزار می کنیم ولی حریف ما هنوز مشخص نیست.

 

سرپرست استقلال در خصوص اینکه وضعیت زمین تمرین آبی پوشان به کجا رسید، عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ولی تصور می کنم تا امشب نهایتا تکلیف زمین تمرین ما مشخص می شود.

 

طاهری با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کرده اند، گفت: نفراتی چون امیرحسین حسین زاده و امیرعلی صادقی که در اردوی تیم ملی امید حضور داشتند، امروز در تست های پزشکی تیم ما شرکت کردند. این نفرات با پایان اردوی تیم ملی به تمرینات ما اضافه می شوند. سیاوش یزدانی هم بعد از بازی با کره در تمرینات ما شرکت خواهد کرد.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت ابوالفضل جلالی اظهار داشت: جلالی در روزهای گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده و فکر می کنم تا دو هفته دیگر بتواند به همراه بقیه بچه ها کار کند.

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص مسابقه هفته اول این تیم مقابل هوادار گفت: همه دیدارها سخت است و بازی آسانی در لیگ نداریم. طبعا کادر فنی و بازیکنان استقلال به فکر شروع مقتدرانه در لیگ برتر هستند.

 

 مجیدی عذر ۲ عضو گروه پزشکی استقلال را خواست

 سرمربی تیم فوتبال استقلال چند روزی است عذر ۲ عضو کادر پزشکی تیم فوتبال را خواسته و به جای این نفرات دو نفر دیگر در تمرینات این تیم شرکت می کنند.

 

امیر مهریزی و وحید قربانی ۲ عضو گروه پزشکی و ماساژورهای استقلال مدتی است در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند و از این تیم جدا شده اند. مهریزی سالها در تیم استقلال فعالیت می کرد و قربانی از زمان هدایت علیرضا منصوریان به این تیم اضافه شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------