اینزاگی: یووه فقط روی پنالتی می‌توانست به ما گل بزند | آلگری: این یک امتیاز برای‌مان مهم بود



 فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان، معتقد است که یوونتوس تنها از طریق پنالتی می‌توانست دروازه تیمش را باز کند. 

به گزارش ورزش سه ، اینتری ها امشب در دربی ایتالیا میزبان یوونتوس بودند و تا آخرین دقایق بازی با گل ادین ژکو پیش بودند تا اینکه پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی گل تساوی بیانکونری را به ثمر رساند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که اینزاگی به دلیل اعتراض شدید به تصمیم داور برای اعلام پنالتی، از روی نیمکت اخراج شد.

 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این تنها راهی بود که ممکن بود ما گل بخوریم. ناامیدکننده است زیرا فکر می کنم که از ابتدا تا انتها، کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ما اجازه هیچ کاری را به یوونتوس ندادیم و من راضی نیستم که ببینم دو امتیاز را دور انداختیم.

 

داور دقیقا آنجا بود و می توانست صحنه را ببیند و نیازی نداشت که تقاضای VAR کند. من برای هواداران ناراحتم زیرا خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

 

تایید می کنم که رفتارم خوب نبود اما احساس می کنم در آن لحظه نیازی به استفاده از VAR نبود. به عنوان مربی، وقتی در دقیقه 89 بازی چنین تصمیمی گرفته می شود، طبیعی است که مانند من عصبانی می شوید.

 

یوونتوس تیمی است که روی ضدحملات خوب عمل می کند و ما اجازه ندادیم کاری بکنند. همه تیم سخت تلاش کرد، به همدیگر کمک کردیم و قبول این نتیجه برای ما سخت است."

 

 آلگری: این یک امتیاز برای‌مان مهم بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی 1-1 مقابل اینتر، این نتیجه را یک امتیاز خوب در کورس قهرمانی توصیف کرد.

 

 فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش  ورزش سه ، در این دیدار یوونتوسی ها تا ثانیه های پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی، کار را به تساوی کشید.

 

آلگری در پایان بازی به DAZN گفت:" نمایش ما در نیمه اول خوب بود، در نیمه دوم بهتر هم شدیم. ما چند موقعیت داشتیم که باید بهتر از آن استفاده می کردیم. سپس مقابل اینتر که تیم بسیار خوبی است، رو به جلو بازی کردیم.

 

نباید فراموش کنیم که اینتر از نظر تکنیکی و فیزیکی تیم خوبی است. بنابراین ما به چنین نمایشی نیاز داشتیم. در ابتدای بازی روی پرسینگ کمی مشکل داشتیم اما این یک مرحله دیگر در پروسه رشد ماست.

 

این امتیاز خوبی بود. با این یک امتیاز در سه امتیاز اینتر ماندیم و این به ما اجازه داد تا به روند نتایج خوب مان ادامه بدهیم. ضمن اینکه فرصت داریم تا پیش از وقفه بازی های ملی، فاصله با تیم های صدر جدول را کاهش بدهیم.

 

ما در سه هفته ابتدایی 8 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را از دست ددیم؛ بنابراین باید از پایه شروع می کردیم. پایه کار ما، سازماندهی است و ساختن یک دفاع مستحکم. باید از ابتدا شروع می کردیم و اکنون اندکی بیشتر رو به جلو حرکت می کنیم و با اعتماد به نفس تر هستیم و هجومی تر هم خواهیم شد."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------