آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

واکنش جالب آزمون بعد از تحقیر اسپارتاک و دبل برای زنیت / ستاره ایرانی در رادار غول ایتالیا



  آزمون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره ایرانی زنیت بعد از درخشش در شب گذشته اظهارات جالبی مطرح کرد.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه با نتیجه پرگل 7 بر یک بر یک اسپارتاک مسکو را درهم کوبد و صدرنشینی را حفظ کند.

 

برای این تیم در این رقابت سردار آزمون (دقایق 20 و 36)، کلودینهو (28)، موستووی (45 و 56)، ژیوبا (پنالتی- 80) و یروخین (88) گلزنی کردند. این بازی در ورزشگاه کرستوسکی برگزار شد.

 

ستاره ایرانی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و بعد از این درخشش، گفت: کار به عنوان بازیکن این است که وارد زمین شوم و وظیفه ام(گلزنی) را انجام دهم. ما قبلا با دو مهاجم خیلی خوب بازی می کردیم و اکنون نیز با سیستم تک مهاجم نیز خوب بازی کردیم. به نظرم جا دارد امروز از مربی درباره ترکیب تیم سوال کنید. من بد شانس بودم و در ترکیب اصلی  در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت هایی که داشتم بازی نکردم.

 

  آزمون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

وی افزود: امیدوارم در آینده در لیگ قهرمانان اروپا عملکردمان بهتر شود و همین شکل بازی کنیم. در لیگ قهرمانان شما اگر اشتباه کنید مجازات می شوید.

 

 پیشنهاد جذاب برای آزمون؛ ستاره ایرانی در رادار غول ایتالیا

قهرمان ایتالیا به دنبال جذب ستاره ایرانی زنیت در نقل و انتقالات پیش رو است.

 

به گزارش فارس، سایت «nevasport» روسیه خبر داد سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت پیشنهاد جذاب جدیدی از تیم بزرگ اروپایی دریافت کرده است.

 

طبق گزارش های رسیده از ایتالیا، باشگاه اینتر با درخواست اینزاگی سرمربی خود تحرکاتش را برای جذب سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زنیت آغاز کرده است.

 

  آزمون,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سران باشگاه اینتر قصد دارند آزمون را جانشین آلکس سانچس مهاجم شیلیایی تیم کنند. کادرفنی نراتزوری معتقد است سانچس در خط حمله نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از طرف دیگر برای ادین ژکوی 35 ساله باید جانشین مناسبی پیدا کنند.

 

آزمون پیش از این مورد توجه باشگاه های آرسنال، لیون و بایر لورکوزن قرار داشت. ستاره ایرانی از سال 2019 برای زنیت بازی می کند و آمار فوق العاده ای را از خود در لیگ روسیه ثبت کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------