ساعت‌های سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و استقلال / چه تیم‌هایی جایگزین استقلال و پرسپولیس می‌شوند؟



 استقلال و پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
حذف استقلال و پرسپولیس ار لیگ قهرمانان آسیا,بی کفایتی مسولین ورزش ایران موضوع عدم دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، به مهم‌ترین این روزهای بحث فوتبال ایران تبدیل شده است. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (یکشنبه ۹ آبان) منتظر اعلام فهرست نهایی باشگاه‌های ایرانی است که موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شده‌اند و فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۴ به وقت مالزی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) باید باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای را معرفی کند.

 

باشگاه‌هایی می‌توانند وارد لیگ قهرمانان آسیا شوند که مجوز حرفه‌ای دریافت کرده باشند. اگر چه هنوز پرسپولیس و استقلال حذف نشده‌اند اما با توجه به مشکلات عدیده دو باشگاه و عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، چیزی به حذف قطعی آنها باقی نمانده است.

 

سپاهان و فولاد دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ مشکلی از این بابت ندارند و باید منتظر ماند و دید در صورت حذف استقلال و پرسپولیس چه تیم‌هایی جایگزین خواهند شد.

 

چه تیم‌هایی جایگزین استقلال و پرسپولیس می‌شوند؟

 

حال این سوال ایجاد می‌شود که در صورت قطعی‌شدن حذف پرسپولیس و استقلال، چه تیم‌هایی جایگزین آنها می‌شوند. این ۲ تیم در فصل گذشته لیگ برتر در رده‌های اول و سوم قرار گرفته بودند. با کنار رفتن آنها، نوبت به تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان می‌رسد.

 

البته تراکتور و گل‌گهر هم در صورتی می‌توانند نماینده فوتبال ایران باشند که این مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند. اگر این تیم‌ها هم در این زمینه ناکام باشند نوبت به تیم‌های بعدی لیگ می‌رسد. در صورتی هم که هیچ تیمی موفق به دریافت مجوز نشود، فوتبال ایران ۲ سهمیه خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------