آلگری: بردیم اما مشکل همیشگی یوونتوس هنوز پابرجاست/ من یک مربی‌ام نه نگهبان!



یوونتوس  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی یوونتوس از پایان شکست‌‌های متوالی این تیم به لطف برد مقابل زنیت در لیگ قهرمانان اروپا راضی است اما هنوز هم ضعف‌هایی در عملکرد شاگردانش می‌بیند.

به گزارش تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی خانگی 4 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش برابر زنیت در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که پایان بخش باخت‌‌‌های متوالی این تیم در رقابت‌های داخلی بود، گفت: با عملکرد تیمم در این دیدار مشکلی ندارم. ما خوب و منسجم بازی کردیم اما هنوز جای پیشرفت داریم مثلاً درباره عملکردمان در 5 دقیقه پایانی بازی که تبدیل به یک معضل مزمن برای این تیم شده است. وقتی 4 بر یک جلو بودیم، 4 بار ضدحمله زدیم که از هیچ کدام‌شان استفاده نکردیم و در نهایت یک گل خوردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ادامه داد: در تیم ما مسئله، مدیریت صحیح جریان بازی است. در چنین بازی‌هایی نباید دست به ریسکی‌هایی بزنید که ممکن است باعث باز شدن دروازه‌تان شود، چون این همیشه اتفاق بدی است، حتی وقتی با اختلاف از حریف جلو باشید. در یک مقطع بازی روی هوا بود و آن مقطع همان زمانی بود که شما باید حفظ توپ کنید تا بازی تمام شود و ما این کار را انجام ندادیم.

 

سرمربی بانوی پیر بعد از باخت اخیر تیمش مقابل هلاس ورونا، شاگردانش را به یک اردوی تنبیهی برده است، اردوی که تا بازی بعدی این تیم در سری A ادامه خواهد داشت.

 

آلگری در این خصوص اظهار داشت: بله من تیم را به اردوی تمرینی بردم اما من یک مربی‌ام نه یک نگهبان. ما صبح روز قبل از بازی به این اردو رفتیم. آنجا هم با هم ملاقات داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. فردا صبح هم به عنوان پاداش به تیمم یک روز استراحت می‌‌دهم.

 

پائولو دیبالا زننده دو گل یوونتوس در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. آلگری درباره عملکرد مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هم گفت: پائولو یک بازی فنی را در سطحی استثنایی به نمایش گذاشت، درست مانند سایر اعضای تیم. این تیم از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد. بازیکنانش در حال پیشرفت هستند. ما به اولین هدف‌مان در این فصل که صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود دست پیدا کردیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------