ژاوی رسما سرمربی بارسلونا شد (عکس)



 ژاوی هرناندز,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که ژاوی هرناندز، ستاره سابق این تیم، از این پس روی نیمکت نوکمپ خواهد نشست. 

به گزارش ورزش سه ، شایعات درباره بازگشت ژاوی به نوکمپ پس از اخراج رونالد کومان به اوج رسیده بود و روز گذشته با اعلام رسمی باشگاه السد مبنی بر صدور مجوز جدایی این مربی اسپانیایی به واقعیت تبدیل شد.

 

باشگاه بارسلونا نیز با انتشار بیانیه‌ای در حدود ساعت چهار صبح روز شنبه به وقت ایران به صورت رسمی بازگشت ژاوی به این تیم را تایید کرد. به این ترتیب ژاوی هرناندز تا سال 2024 روی نیمکت بارسا خواهد نشست.

 

بر اساس اعلام باشگاه بارسا، ژاوی امروز وارد اسپانیا خواهد شد و مراسم معارفه او به عنوان سرمربی جدید روز دوشنبه برگزار می‌شود و کنفرانس خبری نیز پس از این مراسم برای صحبت با رسانه‌ها در نظر گرفته شده است.

 

ژاوی در ویدیویی که از سوی باشگاه بارسلونا برای انتشار این خبر تهیه شده گفت:« هرگز هیچ خداحافظی در کار نبود، در واقع فقط یک شما را به زودی می‌بینم بود. نوکمپ همیشه خانه من بوده است. شما خانواده و دوستان من هستید و اینجا باشگاهی است که من بیشتر از هرجای دیگری عاشقش هستم. و حالا به خانه می‌روم. به زودی شما را می‌بینم. زنده‌باد بارسا!»

 

ژاوی حالا پس از شش سال به بارسلونا بازمی‎گردد. آخرین بازی او به عنوان بازیکن در این تیم، دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر یوونتوس در برلین بود که او موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این پایانی فوق العاده برای دوران حرفه‌ای بی‎نظیر او در بارسا بود. حالا او پس از شش سال حضور در قطر، به عنوانن مربی به این تیم برگشته است.

 

 ژاوی هرناندز,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حضور ژاوی روی نیمکت بارسا به یکی از بزرگترین آرزوهای این تیم تبدیل شده بود. او از مدت‌ها قبل به عنوان مربی شناخته می‌شد که می‌تواند این تیم را از موقعیت بد ورزشی که در آن قرار گرفته خارج کند. آنها در حال حاضر با 16 امتیاز از 11 بازی در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

 ژاوی هرناندز,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این ستاره سابق بارسلونا همچنین از ویژگی دیگری برخوردار است که کمتر مربی در سال‌های اخیر در نوکمپ داشته: او حمایت بی‌چون و چرای هواداران این باشگاه را با خود دارد و همین می‌تواند جو متشنج ایجاد شده روی سکوها را تا حدود زیادی آرام کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------