والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| ایران نایب قهرمان شد



 تیم ملی والیبال ساحلی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت. 

به گزارش فارس، مرحله ‌نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (شنبه) با دو دیدار در پوکت تایلند پیگیری شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) در دیدار نهایی به مصاف تیم قدرتمند استرالیا (بورنت پاول – مایکل کریستوفر) رفت و 2 بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

 

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 13 مغلوب استرالیا شدند و به مقام نایب قهرمانی قاره کهن آسیا اکتفا کردند. در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز تیم‌های قطر و قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و قطر با شکست دو بر صفر حریف به مقام سومی دست یافت.

 

به این ترتیب تیم‌های استرالیا، ایران، قطر و قزاقستان در رتبه‌های اول تا چهارم رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 قرار گرفتند.

 

کاروان ساحلی ایران فردا (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور خواهند شد؛ البته خاکی‌زاده و شوکتی به همراه مازیار هوشمند و آرش رامسری مربیان تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان در پوکت می‌مانند و دیگر ملی‌پوشان به همراه توفیق کابلی سرپرست کمیته ساحلی به تهران بازخواهند گشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------