باشگاه پرسپولیس: مدارک جدید النصری ها در CAS پذیرفته نشد



  باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد؛ مدارک جدید باشگاه النصر پذیرفته نشد و این پرونده روال قانونی خود را طی می‌کند. 

به گزارش ایلنا، با اعلام امیر علی حسینی، معاون بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، مدارک جدید باشگاه النصر که طی مراحلی به دادگاه عالی ورزش ارائه شده بود، مردود اعلام و تاثیری در روند قانونی این پرونده نخواهد داشت.

 

در تاریخ 12 نوامبر 2021 مطابق با 21 آبان ماه 1400 باشگاه النصر طی نامه‌ای به دادگاه عالی ورزش، درخواست ارائه مدارک چهار صفحه‌ای جدیدی را در پرونده مفتوح می‌کند که طی آن قصد دارد از تفسیرهای جدید فیفا استفاده کند و اعلام و تاکید نماید که بازیکنان پرسپولیس در آن زمان به صورت غیر قانونی ثبت قرارداد کرده‌اند.

 

دادگاه عالی ورزش در تاریخ 15 نوامبر 2021 مطابق با 24 آبان ماه 1400 طی نامه‌ای به خوانده‌های پرونده، درخواست اعلام نظر می‌کند. باشگاه پرسپولیس نیز طی جوابیه‌ای که به تاریخ اول آذر ماه ارسال می‌دارد؛ به دادگاه عالی ورزش اعلام می‌کند که با عنایت به ماده 56 قوانین ورزشی مبنی بر بسته بودن فاز تحقیقاتی و برگزاری جلسه استماع و گذشت ماه‌ها پس از این جلسات، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر منتظر رأی نهایی دیوان عالی ورزش است و طبق همین قانون (قانون 56 از قوانین ورزشی) و گذشت این زمان از روال طبیعی پرونده، نباید مدرک جدیدی پذیرفته شود، مگر شرایط خاصی پیش رو باشد که در آن صورت، تنها رئیس دپارتمان استیناف دیوان عالی ورزش و یا معاون ایشان می‌توانند مدارک جدیدی را از طرفین دریافت کنند.

 

باشگاه پرسپولیس در این جوابیه همچنین مخالفت خود را به دیوان عالی ورزش اعلام و چند دلیل دیگر را نیز مطرح کرد، مبنی بر اینکه بر فرض محال اگر این مدارک هم مورد قبول واقع شود، باز هم نمی‌تواند در روند پرونده تاثیری داشته باشد و ادعای باشگاه پرسپولیس به قوت خود باقی است که بازیکنان ما به صورت قانونی ثبت قرارداد کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------