یحیی به باشگاه لیست خرید داد



 یحیی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

با مصدومیت عیسی آل‌کثیر و شرایط سخت پرسپولیس در ادامه رقابت داغش برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر، این تیم نیاز به تقویت در برخی پست‌ها و خطوط خود دارد. فصل نقل و انتقالات زمستانی از امروز رسما آغاز می‌شود و با وجود اینکه هنوز رسماً به باشگاه اعلام نشده که به خاطر بدهی به پدیده و... پنجره داخلی پرسپولیس بسته شده، کادر فنی مطابق نیاز و روال کاری‌شان لیست خرید را فراهم کرده و دیروز تحویل مدیران باشگا دادند.

 

لیست پر و پیمان در تمام خطوط!

با اینکه به نظر می‌رسید پرسپولیس تنها در پست دروازه‌بان، نوک خط حمله و هافبک میانی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد اما لیست خرید کادر فنی پر و پیمان است و در تمام خطوط یحیی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. با توجه به جدایی رادوشویچ، پرسپولیس برای حامد لک که این فصل پرنوسان بوده یک رقیب گردن‌کلفت می‌خواهد. همچنین در مرکز خط میانی و کناره‌های خط دفاعی و میانی هم یحیی نام برخی بازیکنان را به باشگاه داده. در خصوص جذب مهاجم هم نام یکی دو بازیکن داخلی و خارجی در لیست وجود دارد. لیستی که کادر فنی و مسئولان باشگاه به خاطر مانور رسانه‌ها و فضای مجازی روی این بازیکنان اصلاً دوست ندارند درباره جزئیاتش توضیح بدهند.

 

مهاجم 700 هزار یورویی در لیست

جدا از نام مهاجمان داخلی که طی یکی دو روز اخیر نام برخی از آنها در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده کادر فنی پرسپولیس نام یک مهاجم خارجی را هم در لیست خریدش قرار داده. مهاجمی که جذب او برای باشگاه 700 هزار یورو آب می‌خورد که طبیعتاً بعید است با شرایط مالی باشگاه پرسپولیس بحث جذب این مهاجم قوت بگیرد.

 

آینده رامین وابسته به سرنوشت منوچهر!

رامین رضاییان عملاً به پرسپولیس آلارم داده که حاضر است برگردد. از طرفی کادر فنی پرسپولیس هم به کیفیت فنی این بازیکن توانا اعتقاد دارد و علاقه‌مند است که او را جذب کند. البته با توجه به حضور صفروف، شیری و سیامک نعمتی در پست مدافع راست این سؤال پیش می‌آید که چرا رضاییان باید جذب شود، بخصوص اینکه سن و سالش هم بالا رفته اما ظاهراً کادر فنی پرسپولیس او را به‌عنوان وینگر راست و حتی مهاجم می‌خواهند. 

یحیی درباره جذب رامین رضاییان به صراحت چیزی نگفته اما او را می‌خواهد. در عین حال جذب ملی‌پوش سابق پرسپولیس به سرنوشت منوچهر صفروف گره خورده است، یعنی اگر صفروف اجازه بازی پیدا کند و در تیم ماندنی شود شاید احتمال جذب رامین رضاییان کمتر شود.

 

ناامیدی مربیان به جذب بازیکن جدید

یحیی در حالی به باشگاه لیست خرید داده که نه او و نه دستیارانش امیدی به جذب بازیکن جدید ندارند و فقط کار روتین خود را انجام داده‌اند تا قصوری متوجه آنها نشود. مربیان پرسپولیس معتقدند با توجه به شرایط مالی باشگاه که بازیکنان و مربیان 30 درصد مطالبات قراردادی و پاداش بردهای‌شان را نگرفته‌اند و مدیریت جدید هم به منبع مالی‌ای وصل نیست، بعید به نظر می‌رسد اتفاقی در این خصوص بیفتد و از همین حال کاملاً ناامیدند مگر اینکه به یکباره مبلغ هنگفتی به باشگاه تزریق شود و مدیریت جدید ضمن پرداخت بدهی‌های جاری به پدیده و... و البته پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان برای جذب بازیکن جدید هم اقدام کند.

 

ایران  

محمدقراگزلو

 

      

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------