نیمار: زندگی من همیشه پر از هرج و مرج است



 نیمار,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید زندگی‌اش از شش ماهگی پر از آشفتگی و بحران بوده است.

به  گزارش ورزش سه؛ نیمار در سال‌های اخیر و خصوصا پس از انتقال به پاری سن ژرمن به یکی از جنجالی‌ترین و پر حاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است.

 

این بازیکن برزیلی در آستانه پخش مستند سه قسمتی درباره زندگی‌اش نتفلیکس درباره شرایط زندگی خود صحبت کرده و تاکید دارد که این مستند ممکن است نظر عموم را درباره او تغییر دهد.

 

نیمار به ESPN گفت:« کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند چه فردی هستم و این چیزی است که برایم اهمیت دارد. کسانی که من را نمی‌شناسند و از من بد می‌گویند را کنار می‌گذارم اما امیدوارم آنها این مستند را ببینند و نظرشان یا تصویری که از من دارند تغییر کند. امیدوارم یاد بگیرند من را دوست داشته باشند... حتی کمی!»

 

این ستاره برزیلی درباره شخصیت خودش اظهار داشت:« افراد کمی من واقعی را می‌شناسند. فقط دوستان نزدیک، خانواده، بعضی از هم تیمی‌ها و حالا احساس می‌کنم می‌توانم بخش بیشتری از زندگی‌ام را نشان دهم. این که در زندگی روزمره چطور هستم، در کار، در خانه، به عنوان پدر، پسر و برادر چطور هستم. امیدوارم این مستند آن بعد از شخصیت من را به مردم نشان دهد. این چیزی است که روی آن کار کردیم. ما صددرصد واقعیت را نشان می‌دهیم و این چیزی است که از همه بیشتر اهمیت دارد.»

 

نام این مستند «هرج و مرج کامل» است و نیمار درباره دلیل انتخاب این نام گفت:« این نام را انتخاب کردیم چون زندگی من همیشه همینطور بوده است. از زمانی که شش ماهه بودم با والدینم تصادف کردیم و خب هرج و مرج از همین جا شروع شد. هرچند اتفاقی برای من نیفتاد. پس از آن فوتبالیست شدم و لحظات بسیار شادی داشتم اما باز هم هرج و مرج بسیاری هنوز در زندگی من جریان دارد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------