درویش:امروز10 تا 15 درصد پرداخت می‌کنیم / بازیکنان علیه مدیرعامل جدید



استعفای یحیی گل‌محمدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

بعد از جدی شدن شایعه استعفای یحیی گل‌محمدی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همه منتظر بودند تا ببینند سرمربی سرخ‌ها در نشست خبری قبل از بازی با فولاد در این باره چه می‌گوید اما یحیی با این توجیه که نمی‌خواهد در آستانه بازی حساس با فولاد شرایط تیمش را تحت تأثیر این مسأله قرار دهد در این خصوص جوابی نداد و حرف‌هایش را به بعد از بازی موکول کرد. دلیل این ماجرا البته وعده‌ای بود که او از مدیرعامل جدید باشگاه گرفته بود.

 

یحیی پنجشنبه شب صحبتی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت که در این مکالمه یحیی مشکلات را مطرح کرده و از درویش خواسته بود چون دیگر نمی‌داند چه جوابی به بازیکنان بدهد خود آقای مدیرعامل بالای سر تیم بیاید و تکلیف را روشن کند. درویش هم قول داد در تمرین روز جمعه حاضر شود و برای بازیکنان در خصوص مسائل مالی حرف بزند. یحیی هم در نشست خبری دیروز غیر از طرح این مطلب که چیز زیادی از باشگاه نخواسته، تند حرف نزد و منتظر بود ببیند درویش در جلسه حاشیه تمرین چه می‌گوید و تا روز بازی آیا اتفاقی در خصوص پرداختی‌ها رخ خواهد داد یا نه.

 

دیروز رضا درویش همراه با مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و جلسه‌ای با کل اعضای تیم در سالن کنفرانس ورزشگاه داشت. در این جلسه درویش خطاب به بازیکنان و مربیان گفت نمی‌دانسته اینقدر مشکل دارند اما تمام توانش را به کار می‌گیرد تا مشکلات را حل کند. درویش اعلام کرد به احتمال خیلی زیاد تا فردا (امروز) پرداختی‌ای به اعضای تیم خواهد داشت که در این لحظه کمال کامیابی‌نیا کاپیتان سوم تیم خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت آقای درویش چقدر؟ عدد یا درصد بگو؟ درویش هم گفت حالا ببینیم چقدر می‌شود اما وقتی بازیکنان دوباره از او خواستند عدد بدهد اعلام کرد 10 تا 15 درصد رقم قراردادها را پرداخت می‌کنند. این عدد البته هیچ کس را خوشحال نکرد چرا که با توجه به پایان نیم فصل اول بازیکنان منتظر دریافت 30 درصد دیگر از رقم قرارداد به علاوه پاداش 11 بردشان (9 تا در لیگ و دو تا در حذفی) بودند. اتفاقاً بازیکنان بیشتر دنبال پاداش‌ها هستند چرا که می‌دانند باشگاه بالاخره دیر یا زود رقم قرارداد را پرداخت می‌کند و ابتدا باید پاداش‌هایشان را زنده کنند که هر چند نسبت به تیم‌های صنعتی ناچیز است اما بالاخره با توجه به 11 بردی که امسال داشته‌اند عدد قابل توجهی می‌شود.

 

اینجا بود که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس مثل همان روز معارفه با حالتی عصبانی از درویش درخواست کرد پاداش‌ها را پرداخت کند که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت حالا بگذارید ابتدا این کار را انجام بدهیم بعد به آن مسأله هم می‌رسیم.

 

این اتفاق باعث شد در این جلسه بازیکنان و مربیان را به تیم مدیریتی جدید باشگاه امیدوار نکند. مربیان پرسپولیس از این وضعیت به ستوه آمده‌اند و می‌گویند دیگر دارد کار از دست‌شان در می‌رود چون هر جا می‌روند مردم و هواداران توقع برد دارند و می‌گویند باید بجنگید و برنده شوید اما از آن طرف بازیکن وقتی پول نمی‌گیرد حرف‌شنوی تاکتیکی ندارد و می‌گوید وقتی پول نداریم چرا اصلاً درباره مسائل فنی حرف می‌زنید؟ بازیکنان پرسپولیس البته در تمرین و اردو یا مسابقه احترام مربیان‌شان را حفظ می‌کنند و چیزی نمی‌گویند اما در جمع‌های خودمانی می‌گویند وقتی پول نیست مربیان اصلاً چرا درباره تاکتیک و مسائل فنی حرف می‌زنند. مربیان هم سعی می‌کنند در این شرایط زیاد به پر و پای بازیکنان نپیچند و اگر بازیکنی گفت مصدوم است و نمی‌خواهد تمرین کند از سوی مربی بازخواست و سؤال‌پیچ نمی‌شود. با وجود این حتی اگر وعده درویش عملی شود باید دید یحیی گل‌محمدی بعد از بازی فولاد چه می‌گوید و بحث استعفایش چقدر جدی است.

 

درویش و سکوت درباره زمین تمرین

دیروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و جلسه‌ای در خصوص مسائل و مشکلات تیم داشت. در این جلسه باز هم مربیان پرسپولیس مشکلات‌شان اعم از نداشتن زمین تمرینی رزرو و نداشتن جی پی اس و... را لیست کرده و به مدیریت انتقال دادند اما مدیرعامل باشگاه در خصوص هیچ کدام از این مسائل قولی به آنها نداد. پرسپولیس در حالی زمین تمرینی جز ورزشگاه شهید کاظمی ندارد که برخی تیم‌های شهرستانی در تهران با پول نقد زمین تمرینی می‌گیرند و به امورات‌شان می‌رسند اما پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی قادر به اجاره زمین تمرین دیگری نیست و هر روز روی زمین ورزشگاه شهید کاظمی فشار می‌آورد و از کیفیت چمن آن می‌کاهد.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------