اتلتیکو 3 - والنسیا 2/ از گور برگشته!



 اتلتیکو مادرید و والنسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اتلتیکو مادرید پس از هفته‌ها ناکامی موفق به پیروزی مقابل والنسیا شد. 

به گزارش ایسنا، اتلتیکو مادرید و والنسیا در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس با پیروزی 3 بر 2 شاگردان سیمئونه به پایان برسد.

 

اتلتیکو مادرید این دیدار را بسیار بد شروع کرد و در نیمه نخست روی اشتباهات سریالی مدافعانش و هوشیاری مهاجمان والنسیا دو گل زیبا در دقایق 25 و 44 توسط موسا و هوگو دورو دریافت کرد.

 

نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و اتلتیکو توانست توپ و میدان را در اختیار گرفت تا این که در دقیقه 64 چونیا، گل نخست و امیدبخش سیمئونه را به ثمر برساند.

 

پس از این گل، اتلتیکو به بازی برگشت اما تا دقیقه 90 نتوانست دروازه والنسیا را باز کند تا این که در دقیاق 1+90 و 3+90 توسط کوره‌آ و هرموسو به گل دوم و سوم رسید و صاحب یک پیروزی دراماتیک شود.

 

نکته جالب این که سیمئونه پس از زدن گل سوم تا آستانه اشک ریختن پیش رفت اما جلوی خودش را گرفت. اتلتیکو در این فصل نمایش خوبی نداشته، به طوری که در این فصل متحمل 5 باخت در لالیگا شده و از دور رقابت‌های کوپا دل‌ری هم کنار رفته است.

 

اتلتیکو با این نتیجه 36 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. والنسیا هم با 29 امتیاز جایگاه نهم را به خودش اختصاص داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------