جولان کرونا در اردوی عراق و ایران در تهران؛ تست سومین بازیکن عراقی هم مثبت شد



 اردوی عراق و ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سایت اسپورت عراق از ابتلای سومین بازیکن تیم ملی این کشور به کرونا قبل از بازی با ایران خبر داد. 

 به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

 

در همین رابطه سایت «اسپورت» عراق خبر داد تست کرونای امجد عطونان هافبک تیم ملی این کشور در تهران مثبت شده و بازی های پیش رو مقابل ایران و لبنان را از دست داد.

 

پیش از این مسئول فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با فارس از مثبت شدن تست کرونای یاسر قاسم و مناف یونس خبر داده بود و این سومین بازیکن کرونایی تیم ملی عراق به شمار می آید.

 

همچنین طبق اعلام فدراسیون عراق تست کرونای احمد جاسم مربی دروازه بان های عراق، غیث مهنا مدیر اداری و یاسین خبیر پزشک  تیم مثبت شده است.

 

نتیجه تست کرونای بشار منفی شد/ عراقی‌ها امروز تست سوم می‌دهند

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که نتیجه تست کرونای بشار رسن و ایمن حسین در تهران منفی شد اما امجد عطوان بازیکن کلیدی تیم هم به خاطر کرونا این بازی را از دست داد. 

 

 اردوی عراق و ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که نتیجه تست کرونای دومی که از کاروان این تیم در تهران گرفته شد متفاوت بود به طوری که در تست دوم تنها مربی دروازه بان ها، پزشک و حسابدار تیم مثبت شدند.

 

فدراسیون فوتبال عراق امیدوار است که امروز سه شنبه تست سوم از کاروان این تیم گرفته شود.

 

در مقابل کرونا در تیم ملی ایران نیز جولان می دهد و تا کنون سردار آزمون، احسان حاج صفی و احمد نوراللهی به دلیل ابتلا به کرونا بازی عراق و امارات را از دست دادند. اللهیار صیادمنش نیز به دلیل مشکلات گرفتن پاستورت نتوانست در این بازی ها حضور پیدا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------