آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رانگنیک: بازیکنان اتلتیکومادرید مدام روی زمین می‌افتادند/ سیمئونه: یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را ارائه دادیم



سرمربی تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باخت خانگی تیمش برابر اتلتیکومادرید را به تصمیمات داور و سبک بازی حریف ربط داد. 

به گزارش  تسنیم، رالف رانگنیک سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مردانش برابر اتلتیکومادرید در ورزشگاه اولدترافورد در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف آنها شد، گفت: من فکر می‌کنم که نیمه اول ما بازی بسیار خوبی ارائه دادیم. دقیقاً به همان شیوه‌ای که می‌خواستیم و پرانرژی بازی کردیم اما نتوانستیم موقعیت‌های‌مان را به یک یا دو گل تبدیل کنیم. موقعیت‌‌های خوبی داشتیم که باید آنها را گل می‌کردیم اما این کار را نکردیم. خوردن گل در آستانه پایان نیمه اول هم کار را از آن چیزی که بود سخت‌تر کرد.

 

سرمربی آلمان شیاطین سرخ افزود: من فکر می‌کنم که داور آن‌طور که باید با وقت‌کشی بازیکنان حریف برخورد نکرد. یادم نمی‌آید که در نیمه دوم، بازی دو سه دقیقه متوالی جریان داشته و به هر دلیل متوقف نشده باشد. مدام یکی از بازیکنان حریف روی زمین افتاده بود. علاوه بر این برخی از تصمیمات داور هم برای من عجیب بود. من نمی‌گویم که تصمیمات داور باعث باخت ما شدند اما حداقلش این است که او می‌توانست جلوی وقت‌ کشی‌های مداوم حریف را بگیرد و اینکه با وجود آن همه وقت‌کشی فقط 4 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم لحاظ شد به نظر من یک شوخی بود.

 

رانگنیک تأکید کرد: شک ندارم که در صحنه منجر به گل حریف روی آنتونی الانگا خطا شد اما نه داور نه کمک او چنین اعتقادی نداشتند. به نظر من آن صحنه و صحنه گلی که زدند و آفساید اعلام شد، تنها موقعیت‌های جدی اتلتیکومادرید بود. ما به جز این دو صحنه، خوب دفاع کردیم و در مقاطعی که فاز بازی تغییر می‌کرد، عملکرد خوبی داشتیم. من بابت هیچ‌یک از اتفاقاتی که در نیمه اول رخ داد، نمی‌توانم تیمم را سرزنش کنم و مقصر بدانم.

 

سیمئونه: یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را ارائه دادیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نمایش شاگردانش برابر منچستریونایتد که منجر به صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، ابراز خرسندی کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، پس از برد یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مردانش در خانه منچستریونایتد و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه مویستار اسپانیا گفت: من خیلی خوشحالم. اینجا خیلی‌ها سخت کار کردند تا ما بتوانیم چنین لحظاتی را تجربه کنیم. این پیروزی حاصل یک تلاش حیرت‌آور از تمام بازیکنان بود و یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان.

 

سیمئونه افزود: ما بازی را با سیستم 2-3-5 آغاز کردیم و بعد آن را به 1-4-5 تغییر دادیم تا گریزمان را در سمت راست خط میانی قرار دهیم و لودی بیشتر به سمت چپ متمایل شود. عملکرد مدافعان‌مان درخشان بود و اوبلاک هم با واکنش‌ها و حفظ خونسردی خود در تمام طول مسابقه، ما را در بازی نگه داشت. به همین دلیل می‌گویم که این پیروزی حاصل یک کار گروهی تمام عیار بود.

 

سرمربی اسپانیایی روخی بلانکو در تمجید از گلزن تیمش هم گفت: لودی دارد برای ما خیلی خوب بازی می‌کند. او مجبور شده بود مدت زیادی صبر کند تا به ترکیب راه پیدا کند اما خوبی فوتبال همین است که به شما اجازه می‌دهد با سختکوشی و تمرینات زیاد، دوباره خودتان را آماده کنید و می‌دانید که همیشه فرصتی دوباره خواهید داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------