آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

لاپورتا: بارسا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت مسی ندارد



بارسلونا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، تمامی شایعات درباره احتمال بازگشت لیونل مسی به این تیم را تکذیب کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، مسی تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این باشگاه جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله با باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شد. 

 

با این حال این انتقال مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت و این ستاره آرژانتینی نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کرده و درخشش سابق را در پارک دو پرنس داشته باشد. پی اس جی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید حذف شد و کار به جایی رسید که مسی در ورزشگاه خانگی این تیم از سوی هواداران هو شد. 

همین موضوع باعث شد که شایعاتی بسیاری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به نوکمپ به گوش برسد و بازیکنانی چون دنی آلوس و پدری نیز این مسئله را مطرح کرده بودند اما به نظر می‌رسد که این باشگاه چنین تصمیمی ندارد. 

 

بارسلونا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

لاپورتا در گفتگو با RAC1 در این باره اظهار داشت:« من هیچ پیامی از طرف مسی یا نزدیکان او درباره احتمال بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده‌ام. ما تا به امروز هیچ بحثی درباره چنین موضوعی با هیچکس نداشته‌ایم. من دیگر رابطه نزدیکی با مسی مانند قبل ندارم. جدایی او باعث شد که بیشتر از جنبه ورزشی، از نظر شخصی و خانوادگی احساس بدی داشته باشم.»

 

رییس باشگاه بارسلونا با تاکید بر این که تصمیم به ساختن تیمی جدید دارد اضافه کرد:« ما هیچ تصمیمی برای بازگرداندن مسی ندارم. ما در حال ساخت تیمی تازه هستیم که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد. در حال لئو همیشه لئو است و همیشه یک قهرمان به حساب می‌آید. مطمئنا جدایی برای او هم آسان نبوده اما این شرایط رخ داد. من به شرایط مالی باشگاه فکر کردم و نتوانستم بارسا را به ریسک بیشتری مواجه کنم. فکر می‌کنم ما کاری که مجبور به انجام آن بودیم را انجام دادیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------