آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

وریا غفوری: داوری افتضاح بود، این شرایط شرم‌آور است/غلامی: خنده‌دار است مدعی قدرت اول آسیا VAR ندارد



 وریا غفوری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: داوری بازی ما با نساجی افتضاح بود و این شرایط واقعاً شرم‌آور است. 

به گزارش فارس، ووریا غفوری پس از شکست مقابل نساجی و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: ما این بازی را برده بودیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم کار را تمام کنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم و حق‌مان این نبود که با ناراحتی هواداران را راهی خانه کنیم. 

 

وی ادامه داد: در بحث داوری ببینید که چطور گل ما را مردود می‌کنند و پنالتی ما را نمی‌گیرند. خیلی راحت نتیجه تعیین می‌شود و این کار خیلی زشت است. داوری افتضاح بود. گل ۱۰۰درصد سالم ما را رد کردند. ما تیم جوانی داریم که شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم، اما کار به کجا رسیده که داور خیلی راحت در ورزشگاه آزادی حق‌مان را می‌خورند. 

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در گذشته اینگونه بود که داوران در ورزشگاه آزادی با دقت بیشتری قضاوت می‌کردند، نه اینکه به سود ما سوت بزنند، اما تلاش می‌کردند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. متاسفانه حالا شرایط برعکس شده و واقعاً نوبر است. در یک صحنه که توپ استقلال در آخر بازی به گل تبدیل نشد قلم بند‌هایم را به زمین کوبیدم که ربطی هم به داور نداشت، اما کارت زرد گرفتم. 

 

غفوری عنوان کرد: ما اصرار می‌کنیم که VAR بیاورند، اما گویا اگر اینگونه شود کاسبی و دکان‌شان تعطیل می‌شود. معلوم نیست پشت پرده استقلال چه خبر است که گل سالم ما را مردود می‌کنند. هرچه صحنه را نگاه کردم که خودم را قانع کنم موفق نشدم. آرمان هیچ خطایی مرتکب نشد، چون دو بازیکن نساجی بهم خوردند و آرمان توپ را به گل تبدیل کرد. 

 

وی افزود: سال گذشته در بازی با فولاد پای رشید مظاهری ۵ سانت هم از خط آن طرف‌تر نبود اما پنالتی را برگرداندند که استقلال قهرمان نشود؛ نمی‌دانم داستان چیست. توپی که روی سر عارف غلامی بود را با دست زدند، اما جالب است که حالا همه کارشناسان داوری ماست‌مالی می‌کنند و می‌گویند قبل از آن صحنه فلان اتفاق رخ داده است. مگر می‌شود در آزادی چنین بلایی سراستقلال بیاید؟ واقعاً شرم‌آور است. 

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: قسم می‌خورم که این اتفاقات و بریدن سر استقلال در آزادی طبیعی نیست. مگر حرف از فوتبال پاک نمی‌زنند؟ من ناپاک‌تر از این فوتبال ندیده‌ام. مگر می‌شود نتیجه بازی را به همین راحتی تغییر داد؟ حالا مد شده باشگاه‌ها بیانیه می‌دهند؛ شنیده‌ام قبل از بازی هم باشگاه نساجی بیانیه داده که نگران داوری است. بفرمایید، این هم نتیجه‌اش! حالا محرومیت و جریمه داور چه نتیجه‌ای برای استقلال دارد؟

 

غفور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقیقی اعلام کرده که گل استقلال به درستی مردود شده است، آیا اظهارنظر وی درست است، اظهار داشت: شما صحنه را دیده‌اید که این سوال را می‌پرسید؟ او اگر این حرف را نزند چه بگوید؟ دفاع خودشان با او برخورد کرد. فقط یک کلمه می‌گویم و آن هم اینکه واقعاً شرم‌آور بود. می‌خندند و خوشحالی می‌کنند که این اتفاق برای استقلال افتاده است. 

 

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط نگران از دست رفتن جایگاه استقلال در لیگ برتر هستید یا خیر، گفت: ما زمان داریم که ریکاوری کنیم. باید حواس‌مان به همه چیز باشد، چون امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد. هزاران بار گفتیم که VAR بیاورید، اما مشخص نیست که مسئولان چه می‌کنند که از آوردن یک سیستم VAR عاجز هستند. کسی هم پاسخگو نیست. واقعاً متاسفم و شرم‌آور است.

 

 غلامی: خنده‌دار است مدعی قدرت اول آسیا VAR ندارد/ داور دو صحنه تأثیرگذار را ندید

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مدعی هستیم قدرت اول فوتبال آسیائیم اما خنده‌دار است که سیستم VAR نداریم.

 

 فوتبال استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 عارف غلامی پس از شکست استقلال مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت:  صحبت‌هایم را با عذرخواهی از هواداران استقلال شروع می‌کنم به شخصه فکر می‌کنم باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم اما بازی خیلی فشرده بود موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد.

 

وی افزود: مگر در یک مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای چند موقعیت تأثیرگذار دارید که داور می‌تواند آن را مردود کند. پس از صحنه هند شاهین طاهرخانی ایستادم. قاطع‌ترین نظری که می‌توانم از ابتدای لیگ تاکنون در مورد یک صحنه بدهم همین مورد است؛ صددرصد اطمینان دارم آن توپ هند بود. 

 

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پشت توپ بودم و اگر بازیکن حریف هند نمی‌کرد توپ به من می‌رسید. وقتی برگشتم تا به داور که در بهترین موقعیت نسبت به توپ و بازیکن قرار گرفته بود اعتراض کنم نمی‌دانم آیا این مسائل می‌تواند طبیعی باشد یا خیر. 

 

غلامی ادامه داد:‌ اگر برچسب توجیه نزنید، می‌توانید مستند ۹۰ دقیقه‌ای از اشتباهات داوری در این چند سال در مورد استقلال بسازید.

 

وی در خصوص اینکه آیا استقلال از لحاظ فوتبالی نسبت به نساجی برتری داشت، گفت: فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید ما و نساجی چند موقعیت گل داشتیم. هواداران تمام تیم‌ها همین مردمی هستند که در این مملکت زندگی می‌کنند. اگر آنها یک دغدغه نسبت به فوتبال داشته باشند دغدغه‌شان این است که در این فوتبال سیستم VAR داشته باشیم. به فاصله زمانی ۲ ساعت از اینجایی که ما ایستاده‌ایم بزرگترین رویداد ورزشی جهان برگزار می‌شود. آن کشور چنین امکاناتی دارد اما فوتبال درآمدزا و پربیننده ما که نعمت بزرگی برای کشور است یک سیستم VAR ندارد.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها باید امکانات داشته باشند اما نداریم. خیلی خنده‌دار است که در فوتبال ما سیستم کمک داور ویدیویی وجود ندارد حتی در برنامه‌های اینترنتی VAR راه می‌بینیم اما نمی‌دانم باید در مورد چه چیزی صحبت کنیم.

 

غلامی در خصوص انتقاد استقلالی به اتلاف وقت نساجی گفت: چه جوری بگویم هوادار و بینندگان تلویزیونی دیدند که بازیکن نساجی روی زمین می‌افتاد پزشک درخواست نمی‌کردند و در جا بلند می‌شد به بازی ادامه می‌داد این مسائل کاملاً برنامه‌ریزی شده بود. برای فوتبال ما که ادعا داریم که قدرت اول آسیا هستیم این کارها خیلی زیبنده نیست و زشت است.

 

وی افزود: اگر برچسب توجیه به صحبت‌های ما نزنند دو اتفاق تأثیرگذار در این بازی رخ داد . مردود شدن گل آرمان رمضانی و اعلام نشدن خطای هند شاهین طاهرخانی؛ من در آن صحنه پشت توپ بودم و اگر بازیکن حریف آن را نمی‌زد ضربه را من می‌زدم. تنها کسی که آن صحنه را دید و به داور اعتراض کردم من بودم. او هم مستقیم این حرکت را دید و خیلی عجیب بود که پنالتی نگرفت.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا گردنش در جریان بازی چنگ خورده است، عنوان کرد: این مسائل ریز حتی از دید VAR هم پنهان می‌ماند اما اتفاقات بزرگی در طول بازی افتاد که هواداران و رسانه‌ها آن را دیدند. بعد از بازی همه صحنه‌ها را بررسی کردید و کارشناسان هم نظر دادند اما این صحنه‌های تأثیرگذار را داور ندید! 

 

غلامی اظهار داشت: مقابل بازی بسته حریف این همه موقعیت ایجاد کردیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد اما داور آن گل را مردود اعلام کرد.

 

وی در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. با وجود مشکلاتی که تیم‌مان دارد و اتفاقاتی که تاکنون افتاده سعی داریم امسال یک کادو به طرفداران استقلال بدهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------