ناگلزمن: ۴۵۰ پیام تهدید به مرگ داشته‌ام



 ناگلزمن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی بایرن‌مونیخ تاکید کرد که بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا پیام‌های تهدید آمیز زیادی را دریافت کرده که این باعث نگرانی او شده است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر ویارئال با تساوی یک بر یک متوقف شد و این باعث شد تا این تیم وداعی تلخ  و غیرمنتظره با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان این تیم گفت: می‌دانستم که با انتقادهای زیادی همراه خواهم شد و این طبیعی است. مشکلی با انتقاد ندارم اما اینکه ۴۵۰ پیام تهدید به مرگ داشته باشم اصلا آسان نیست. اینکه مردم بخواهند من را بکشند یک مسئله است اما اینکه آنها به مادرم که اصلا به فوتبال توجه نمی‌کند حمله می‌کنند غیر طبیعی است.

 

او ادامه داد: من چنین رفتارهای را متوجه نمی‌شوم. مردم به محض اینکه تلویزیون را خاموش می‌کنند همه ارزش‌های اخلاقی را هم فراموش می‌کنند. آنها براین باور هستند که چنین حقی را دارند که به هر کسی توهین و او را تهدید کنند که این جنون آمیز است. شرایط عجیب است. من حتی بعد از آنکه تیم هم پیروز شود چنین تهدیدهای را دریافت می‌کنم. عده‌ای حتی درباره اینکه تیم سه دفاع یا چهار دفاعه بازی کند با من وارد بحث می‌شوند و تهدیدم می‌کنند.

 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن هم اعلام کرد که همسر و پسر او هم بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا تهدید به مرگ شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------