آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استقلال: حتی یک جلسه هم از محرومیت گل‌محمدی نباید کم شود



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

یحیی گل‌محمدی بواسطه اتفاقاتی که در جریان برگزاری دربی پایتخت رخ داد، با شش جلسه محرومیت مواجه شد که البته دو جلسه آن جنبه تعلیقی داشته و در رابطه با مابقی جلسات هم می‌تواند اعتراض کرده و پرونده را به کمیته استیناف بکشاند.

 

کاری که سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه انجام داده‌اند و امیدوارند بتوانند با استفاده از این راهکار میزان محرومیت گل‌محمدی را کاهش بدهند. به موازات همین ماجرا، یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی ارسال پرونده فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق شده و حالا سرمربی استقلال بابت حرف‌هایی که پس از پایان مسابقه مقابل نساجی بر زبان آورد احتمالاً دچار دردسر تازه‌ای خواهد شد. همین ماجرا باعث شده تا هواداران استقلال دوباره در فضای مجازی علیه فدراسیون موضع بگیرند و مدعی آن باشند که اگر قرار است پرونده مجیدی در مورد ماجراهای بازی با نساجی مورد بررسی قرار بگیرد و محرومیت احتمالی برایش در نظر گرفته شود،

 

در مورد یحیی گل‌محمدی نیز نباید کوچک‌ترین اغماضی صورت بگیرد و سرمربی پرسپولیس بابت رفتاری که پس از به ثمر رسیدن گل استقلال در مسابقه اسفندماه داشت، نه تنها باید بیشتر محروم می‌شد بلکه حالا که فقط چهار جلسه محرومیت قطعی گرفته حتی یک جلسه از آنها نیز نباید کاهش پیدا کند.

 

 ایران 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------