نمایندگان مجلس در انتخاب مربی فوتبال ورود نمی‌کنند



اخبار,اخبار ورزشی,سیدمهدی هاشمی


 اخبار ورزشی - هاشمی:
نمایندگان مجلس در انتخاب مربی فوتبال ورود نمی‌کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید نمایندگان مجلس در انتخاب مربی تیم ملی فوتبال ورود نمی‌کنند و آنها روی کلیت موضوع بحث می‌کنند.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌گو با  فارس، درباره تعطیلی اردوی ورزشکاران تیراندازی به دلیل مشکلات مالی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و قول‌هایی که داده بودند قرار بود زودتر از این تامین منابع صورت بگیرد که تاخیراتی به وجود آمد. البته هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک دلایل خاص خودشان را دارند، اما این تاخیرات دامنگیر ما شد و نتوانستیم اردوها و بعضی از اعزام‌ها را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اگر این تاخیرات ادامه داشته باشد مشکلات ما جدی‌تر خواهد بود. ما مجبور می‌شویم برای بازی‌های آسیایی و جهانی نفرات کمتری را اعزام کنیم. تعطیلی اردوها تاثیر مستقیمی در کیفیت و کمیت کار ما خواهد گذاشت و شاید انتظارات برآورده نشود. با توجه به قول‌هایی که داده شده امیدواریم تامین مالی انجام شود تا از هفته آینده اردوها را آغاز کنیم.

* بخشی از بودجه ما را جزو مطالبات منظور کردند
رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش هفته گذشته امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون‌ها را به پایان رسیده و قرار بود که بودجه‌ای واریز شود، اظهار داشت: به فدراسیون ما واریزی صورت نگرفته و بخشی از بودجه را جزو مطالبات منظور کردند. من روز گذشته با وزیر ورزش صحبت کردم و قرار شد کمکی داشته باشند. اگر آمادگی لازم را پیدا کنیم اعزام‌ها صورت می‌گیرد در غیر اینصورت هم اعزام‌ها و هم برقراری اردوها با مشکل مواجه می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین درباره جلسه فراکسیون ورزش با گودرزی عنوان کرد: جلسه خوبی داشتیم؛ صحبت‌های مختلفی درباره جام جهانی، مسابقات مختلف مطرح شد. وزیر هم گزارشاتی را درباره اعتبارات و منابع ارائه کرد. فراکسیون آمادگی خودش را برای حمایت از ورزش و همچنین وزارت اعلام کرده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس در مصاحبه‌های مختلف خواستار نگه داشتن کی‌روش هستند، آیا فراکسیون ورزش هم چنین خواسته‌ای دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر بحثی نشد. نمایندگان مجلس روی کلیت موضوع بحث دارند، اما اینکه کدام مربی باشد یا نباشد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هر نظری داشته باشند همان انجام می‌شود. ما در بحث‌های جزئی ورود نمی‌کنیم.

* وزارت درباره حضور نمایندگان در انتخابات فدراسیون‌ها به جمع‌بندی رسیده
وی درباره انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: در گزارش وزیر به مجلس بحث انتخابات هم مطرح شد که فدراسیون ما هم جزو آن است که گفته‌اند به زودی زمان انتخابات را اعلام می‌کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد وی برای حضور در انتخابات مشکلی ندارد، گفت: وزیر ورزش گفت که نمایندگان مشکلی ندارند به همین دلیل عزیزی در انتخابات سوارکاری شرکت کرد، اگرچه انصراف داد، اما حضورش منعی نداشت. وزارت ورزش به این جمع‌بندی رسیده که حضور نمایندگان اشکالی ندارد.
 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------