جزئیات تکان دهنده ازدواج دختر سرمربی مشهور اخلاق مدار!



اخبار,اخبارورزشی,ازدواج دختر سرمربی مشهور


اخبار ورزشی - جزئیات تکان دهنده ازدواج دختر سرمربی مشهور اخلاق مدار!

سرمربی تیم پرطرفدار لیگ برتری برای عروسی فرزندش ریخت و پاش عجیبی كرده است.

  یكی از مربیان مدعی اخلاق كه خیلی تلاش می‌كند خودش را یك مربی ارزشمند بنامد و البته هرازگاهی هم ادای آدم‌های دلسوز را در می‌آورد و مدعی می‌شود به فكر سفره‌های خالی مردم است و در مصاحبه‌های خود ادعا می‌كند آرزوی اصلی‌اش بهبود اوضاع اقتصادی مردم است، در این روزها كه خیلی از هموطنان شریف ما به زحمت خرج زندگی ساده‌شان را درمی‌آورند، برای عروسی فرزندش ریخت و پاش عجیبی كرده است.

از چند روز پیش اخبار مربوط به این ریخت و پاش جناب مربی مدعی اخلاق را شنیده بودیم اما چون دوست نداشتیم این اخبار صحت داشته باشد، باور نمی‌كردیم تا این‌كه دیروز یك منبع آگاه خبر داد طرف برای عروسی فرزندش لباس عروس را از سوییس سفارش داده و اركستر هم از تركیه آورده است.

قطعاً این سرمربی حق دارد مثل هر پدری برای ازدواج فرزند خود سنگ تمام بگذارد و هیچ‌كس نباید بابت این كار از او انتقاد كند اما به راستی سفارش لباس عروس از سوییس و دعوت اركستر از تركیه، ریخت و پاش و خرج غیر ضروری نیست.

شاید جناب سرمربی شاكی شود و بگوید اختیار مال و منال خودش را دارد و می‌خواهد پول خود را این‌گونه خرج كند! قبول، ما هم اعتراضی نداریم اما در عوض لطف كند و دیگر ادای آدم‌های ارزشی را درنیاورد و برای ظاهرسازی حرف از دلسوزی برای هموطنان نزند!

 به خدا، ظاهرسازی كافی است.

 اخبار ورزشی - روزنامه هوادار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------