انتقاد آ. اس اسپانیا از تیم ملی ایران



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - انتقاد آ. اس اسپانیا از تیم ملی ایران

وب سایت روزنامه ˈ A.S ˈ اسپانیا معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هرگز نتوانست نمایش ارائه شده برابر آرژانتین را در مسابقه مقابل بوسنی تکرار کند.

سایت وابسته به روزنامه ˈآ. اسˈ اسپانیا در گزارش خود از بازی دو تیم ایران و بوسنی نوشت: ایران با همان بازیکنانی وارد میدان شد که مقابل آرژانتین دیده شده بود و سیستم بازی آنها هم تغییر چندانی نداشت؛ اما بین بازی ایران مقابل بوسنی و بازی که از آنها مقابل آرژانتین دیدیم، کوچکترین وجه تشابهی دیده نمی شود.

در ادامه گزارش وقتی بوسنی دقایقی بعد از گل زده قوچان نژاد، گل شماره 3 خود را ثبت می کند، گزارشگر می نویسد: آیا این همان ایرانی است که مقابل آرژانتین دیدیم؟

تیم ملی فوتبال ایران دیشب (چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم بوسنی و هرزگوین شکست خورد و با قعرنشینی در گروه D از این رقابت ها حذف شد.

شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز 31 خرداد ماه در مصاف با تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه 1+90 «لیونل مسی» مغلوب شدند تا با یک امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.
 اخبار ورزشی  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------