بعد از جام ملت ها از دلایل جدایی ام از تیم ملی پرده برمی دارم



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - ترابیان؛
بعد از جام ملت ها از دلایل جدایی ام از تیم ملی پرده برمی دارم

رییس کمیته بازرگانی فدراسیون فوتبال گفت: «اگر کی روش به بازیکنان گفته تحت هر شرایطی بعد از جام ملت های آسیا از ایران می رود، حرف خوبی نزده است.»

 عباس ترابیان درباره جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال و اینکه چرا افراد کنار دستی کی روش بعد از مدتی او را ترک می کنند، اظهار داشت: «اینطور نبوده که همه دلایل یکی باشد و قطعا هر کسی از جمله خود من بنا به دلایل خاص خود از تیم ملی جدا شدند. شخصا به این دلیل در کنار کی روش نماندم که فکر می کردم اگر در تیم ملی بمانم، کشورم ضرر می کند و برای اینکه تیم ملی لطمه ای نخورد، من ترجیح دادم بروم.»

 وی ادامه داد: «الان زمان آن نیست که ماجراهای گذشته و جدایی ام را باز کنم. تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا است و نیاز به حمایت دارد اما همه افرادی که از کی روش جدا شدند دلایلی برای خودشان داشتند که هر کدام بنا به منافع ایران سکوت کرده اند. حتی خارجی ها هم دلایلی برای جدایی شان داشتند. مک درموت یکی از بهترین بدنسازهایی بود که در ایران کار می کرد و یا سیموئز هم برای رفتنش دلیل داشت. قطعا نمی شود گفت همه این افراد مشکل دارند و فقط کی روش درست می گوید. اصلا مگر می شود همه بد باشند و یک نفر خوب؟»

 سرپرست سابق تیم ملی تاکید کرد: «کی روش در کار فنی بی نظیر است؛ شما کمتر مربی بزرگی را دیده اید که تمرین دهنده خوبی هم باشد. او خوبی های زیادی هم دارد اما از نظر اخلاقی تناقض هایی دارد که مخصوصا ما ایرانی ها نمی توانیم بعضی از زوایای ذهنی او را بپذیریم. به تاریخ که نگاه کنید متوجه می شوید ما ایرانی طوری تربیت شده ایم که نمی توانیم برخی مسائل اخلاقی را بپذیریم. در طول تاریخ هیچ یک از سلاطین دنیا نتوانستند در ایران ماندگار شوند. بهتر است دیگر توضیح بیشتری ندهم و انشاءالله بعد از جام ملت ها از دلایل جدایی ام از تیم ملی پرده برمی دارم.»

 ترابیان درباره اینکه گفته می شود کی روش در جمع بازیکنان گفته بعد از جام ملت های آسیا تحت هر شرایطی از تیم ملی می رود، عنوان کرد: «من چنین بحثی را نشنیدم اما این را بدانید که کی روش در ایجاد موج، آدم فوق العاده حرفه ای است. اگر چنین حرف هایی زده، درست نیست. تیم ملی مسابقات مهمی در پیش دارد و او نباید اینطور حرف بزند.»

 وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد کی روش آمده اگر به فینال جام ملت ها نرسد، قراردادش فسخ می شود افزود: «چنین بندی در قرارداد وجود ندارد اما همه چیز در قرارداد پیش بینی شده است.»

 اخبار ورزشی  - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------