پدیده تیم ملی رسما لژیونر شد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایرا

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران که یکی از ستاره‌های جوان فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بود، با عقد قرارداد رسمی به تیم تیانجین‌تدا چین پیوست.

 مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران که پس از عملکرد درخشان به همراه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2015- استرالیا پیشنهادات مختلفی داشت، در نهایت با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال تیانجین‌تدا چین پیوست.

این بازیکن سه‌شنبه شب قرارداد نهایی خود را امضا و برای باشگاه چینی ارسال کرد تا مقدمات حضورش در این تیم چینی فراهم شود، تیمی که هدایت آن برعهده آری هان مربی مطرح هلندی است.

پورعلی‌گنجی قرار است در صورت صدور روادید پنجشنبه هفته جاری و یا شنبه هفته آینده برای حضور در تمرینات تیم تیانجین‌تدا چین به این کشور سفر کند.

دیدار تیم ملی ایران و عراق- پورعلی گنجی
این بازیکن که پیشینه حضور در جام جهانی نوجوانان 2009 نیجریه را دارد و در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا، مسابقات زیر 22 سال آسیا و بازی‌های آسیایی اینچئون، پیراهن تیم ملی را برتن کرده است، دلیل حضورش در این تیم را پیشرفت در عرصه بازیگری بر شمرد.

ستاره جوان فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا با توافق باشگاه مشکلی برای همراهی تیم ملی در اردوی فروردین‌ماه و بازی با تیم‌های سوئد و شیلی ندارد، می‌خواهد از لیگ چین که پیشرفت بسیاری در این سال‌ها داشته، به تیم‌های اروپایی برود. تیم‌های لیگ چین در این سال‌ها پیشرفت بسیاری داشته که تیم‌های مطرح اروپایی هم عملکرد بازیکنان حاضر در این رقابتها را زیر نظر می‌گیرند.

پورعلی‌گنجی که تا پایان فصل جاری با تیم نفت تهران قرارداد داشت، به خاطر این 3 ماه باقیمانده از قراردادش باید 500 هزار دلار از انتقال را به این باشگاه تهرانی بدهد، مبلغی که بیش از 2 برابر دریافتی خود از این باشگاه چینی است.

 اخبار ورزشی  -  مهر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------