آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهارات سرمربی لهستان بعد از شکست برابر ایران



اخبار,اخبارورزشی,استفان آنتیگا

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از نخستین دیدار برابر ایران گفت: تماشاگران ایرانی فضای عجیبی درست کرده بودند و توانستند روی نتیجه بازی تاثیر بگذارند.

به گزارش  مهر، استفان آنتیگا پس از نخستین دیدار تیم ملی والیبال لهستان برابر ایران در هفته هفتم لیگ جهانی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: در گیم اول فرصت داشتیم تا این ست را ببریم اما بازیکنانم چند خطا داشتند. به مرور بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در نهایت این ایران بود که بهتر کار کرد و پیروز شد.

سرمربی تیم ملی لهستان خاطرنشان کرد: البته سرویس های بازیکنان ایران خوب بود و فکر می کنم در دیدار بعدی هم بازی سختی را برای هر دو تیم خواهد بود.

وی در مورد جوی که بر سالن حاکم بود گفت: در این فضا صدا به سختی شنیده می شد و نظر مثبتی درمورد تماشاگران دارم. آنها توانستند بر این بازی تاثیر بگذارند.

وی در مورد اعتراض هایی که به قضاوت داور داشت گفت: برخی اوقات در بازی پیش می آید که بازیکنان و نیمکت نشینان به قضاوت داور اعتراض می کنند و درخواست ویدئو چک می کنند. بسیار مهم است که وسیله ای باشد تا برخورد توپ به دست را تشخیص دهد چرا که برای داور سخت است این را متوجه شود.

سرمربی تیم ملی لهستان خاطرنشان کرد: از داور خواستم برای ویدئو چک دقت بیشتری داشته باشد. این حق من بود که بخواهم در این مورد اطمینان حاصل کنم.

وی در مورد اینکه آیا کورک در بازی بعدی حضور خواهد داشت گفت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد این بازیکن صحبت کنیم.

 

 اخبار  ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------