مسی از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد



اخبار,اخبار  ورزشی,لیونل مسی

 
اخبار ورزشی - مسی از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از هواداران تیم اسپانیایی بابت نتایج بد عذرخواهی کرد.

به گزارش  فارس، شایعه ماندن یا نماندن لیونل مسی در بارسلونا این روزها به تیتر اول رسانه های داخلی اسپانیا و حتی خارجی تبدیل شده است، هر چند سایت باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که برای ادامه همکاری با مهاجم آرژانتینی توافقات نهایی انجام گرفته است.

مسی در پاسخ به همه شایعات تاکید کرد: از اینکه بخواهم در بارسلونا که مثل خانه من است، بمانم؛ خیلی خوشحالم. هواداران بارسا همواره به بنده محبت داشته اند. انتخاب اولم همچنان بارسلونا است چون همچنان این محبت هواداران را نسبت خودم احساس می کنم. همان طور که گفتم انتخاب اول من بارسا است، اما این تصمیم نهایی نیست چرا که باشگاه می تواند در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین باید از هواداران بارسلونا به دلیل فصلی بدی که گذراندیم عذرخواهی کنم. فصل بدی را سپری کردیم، اما به همه هواداران قول می دهم که فصل بعد این ناکامی را جبران خواهیم کرد و افتخارات زیادی را کسب خواهیم کرد.

مهاجم آرژانتینی خاطر نشان کرد: فصلی که گذشت مطابق میل و خواسته‌ ما نبود و خودم هم نتوانستم بهترین عملکرد را داشته باشم. در بازی آخر لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید این فرصت را داشتیم که جام را فتح کنیم، اما از این فرصت طلایی استفاده نکردیم و از رسیدن به عنوان قهرمانی محروم شدیم.

اخبار ورزشی -  فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------