ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه آغاز شد



اخبار,اخبار آزمون

مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی، آزمون تافل زبان را ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این آزمون از ۲۰ فروردین ماه جاری آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. شرکت کنندگان در دورۀ آمادگی زبان دانشگاه از ۱۰ نمرۀ کلاسی برخوردار بوده و حضورشان در آزمون رایگان است و ۱۰ نمره کلاسی حداکثر برای دو دوره آزمون به‌صورت متوالی لحاظ خواهد شد.

 

هزینه شرکت در این آزمون ۲۰۰ هزار تومان است که ۲۰ درصد تخفیف برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان خانواده‌های شاهد و ایثارگر در نظر گرفته‌شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، این آزمون روز جمعه مورخ ۹۸/۰۲/۲۰، ساعت ۹ صبح در محل آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی برگزار خواهد شد.

 

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی این مرکز به نشانی: www.training.atu.ac.ir و یاwww.otc.atu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۸۰۹۹۳ - ۸۸۸۷۲۰۵۸ تماس حاصل نمایند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------