هشدار جدی به داوطلبان متخلف در آزمون سراسری/ انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد



کنکور،اخبار کنکور،خبرهای کنکورد
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: اگر داوطلبی عضو شبکه‌ها و گروه‌های متقلب شده هرچه سریعتر خارج شود زیرا در صورت انجام تخلف برابر ماده پنج قانون رسیدگی به تخلفات آزمون سراسری مصوب سال ۱۳۸۴ با او برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد حسین حاجیلو روز سه شنبه در نشست هماهنگی نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ افزود: با همکاری شرکت های دانش بنیان دستگاه‌هایی برای شناسایی تمامی لوازم غیرمجاز و الکترونیک مانند گوشی موبایل، هندزفری، عینک یا ساعت هوشمند و نظایر آن تهیه و نحوه استفاده از آنها به تمام افراد حفاظت آموزش داده شده و با کمک این دستگاه‌ها  افراد متقلب شناسایی می‌شوند.

 

وی گفت: آموزش عوامل حفاظتی و اجرایی آزمون از مدتی قبل آغاز شده و رو به پایان است و تاکنون در ۱۰ منطقه روند آموزشی انجام شده و بیش از هزار نفر عوامل حفاظتی آموزش لازم را دیدند.

 

به گفته حاجیلو، این هزار نفر در قالب یک تیم هماهنگ درصدد حفظ امنیت آزمون هستند.

 

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری به داوطلبان کنکور اظهار داشت: به شما وعده می‌دهیم که خدمتگزارانتان و عوامل حفاظتی در درون و بیرون از حوزه آزمون محیطی آرام و امن و رقابتی سالم را تأمین می‌کنند.

 

حاجیلو از تمامی عوامل اجرایی وزارت ارتباطات، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نهادهای امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت به عنوان همراهان برگزاری آزمون سراسری در کشور یاد و قدردانی کرد. 

 

***

 

انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته امروز ۳۱ خرداد در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا اول تا چهارم تیر می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.

 

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ نیمه اول شهریور اعلام می‌شود تا پذیرفته‌شدگان از اول مهر بتوانند در کلاس‌های دانشگاه محل پذیرش حضور یابند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------