ثبت نام کنکور دکتری 98 از فردا آغاز می شود



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
سازمان سنجش آموزش کشور در آستانه آغاز ثبت نام آزمون دکتری 98 از فردا (سه شنبه ) ، موارد مهم شرکت در این کنکور را منتشر کرد. 

به گزارش ایرنا، فرایند ثبت نام در آزمون ورودی دکتری برای سال تحصیلی 98 از ششم آذرماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا 12 آذرماه ادامه دارد.

 

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط امکان ثبت نام و شرکت در آزمون یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌ را دارد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری ابتدا به سامانه سازمان سنجش برای خرید کارت اعتباری و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

 

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان در درج اطلاعات ثبت نامی خود دقت کنند چرا که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دکتری سال 98 دانشگاه ها روز جمعه سوم اسفندماه امسال برگزار و کارت ورود به جلسه از 30 بهمن ماه بر سامانه سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

 

سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد که در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند؛ پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------