هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای خطاب به داوطلبان کنکور اعلام کرد: فریب برخی افراد و مؤسسات سودجو و كلاهبردار را نخورند. 

به گزارش فارس، سازمان سنجش خطاب به داوطلبان کنکور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

در متن این اطلاعیه آمده است: «با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده از نام عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری و دیداری، رسانه های مکتوب اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های ایشان می‌کنند.

 

سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های ایشان می رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح کرد، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان است.

 

بدیهی است حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری های حقوقی لازم برای برخورد با مؤسسات و افراد متخلف را انجام خواهد داد.

 

از داوطلبان و شهروندان گرامی درخواست می شود در صورت مواجهه با تخلف های ذکر شده، موارد را به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق شماره تلفن های 36182152-026 و 36182151-026 و نشانی الکترونیکیhefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی  http://q.sanjesh.org/53479  به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.

 

داوطلبانبرای کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه های صادره درخصوص انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 می توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش (ویژه نامه انتخاب رشته) و یا کانالهای اطلاع رسانی داخلی به نشانی‌های ذیل اقدام کنند.

 

پیام رسان سروش :  http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام رسان آی گپ : https://profile.igap.net/prnoetir

پیام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir

پیام رسان بله:prnoetir @

پیام رسان ایتا : https://eitaa.com/prnoetir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------