فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  کارشناسی پیام نور
ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی صرفا با اعمال سوابق تحصیلی سال 98 تا فردا 15 مهرماه ادامه دارد. 

 به گزارش فارس، پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی سال 98 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

 

بر اساس این گزارش، تمامی داوطلبان باید تصویر مدارک شناسایی و تحصیلی خود را با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت  در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کنند.

 

گفتنی است، زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده و همچنین ثبت درخواست به عنوان دانشجوی مهمان از  13 تا 17 مهر سال جاری بوده و برای انتخاب واحد نیز تا 20 مهر مهلت دارند. 

 

دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای همه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت تمامی شهریه خود استفاده کنند.

 

دانشجویان برای آگاهی از نحوه دریافت وام و دیگر جزئیات به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.

 

تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای دانشگاه پیام نور است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------