اعلام جزئیات برگزاری امتحان مجدد برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
دستورالعمل اجرایی برگزاری "امتحان مجدد تا سقف ۶ واحد" در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد. 

به گزارش ایسنا، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات برگزاری "امتحان مجدد تا سقف ۶ واحد" در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان غیرپزشکی را اعلام کردند.

 

بر اساس این دستورالعمل دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در کلاسهای مجازی شرکت کرده و در برخی از درس/دروس در دوره های کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از ۱۲ و در دوره های تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از ۱۴ کسب کرده باشند، می توانند یک بار تا سقف ۳ درس (حداکثر ۶ واحد) تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مازاد بر واحدهای انتخابی و بدون پرداخت شهریه در امتحانات پایان نیمسال شرکت کرده و نمره خود را جبران کنند.

 

همچنین نمرات درس/دروس اخذ شده (براساس بخشنامه فاصله گذاری اجتماعی) در کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ثبت می شود. بدیهی است نمرات مربوط به هر درس در کارنامه درج شده و بالاترین نمره ملاک عمل قرار می گیرد.

 

براساس بندهای این دستورالعمل در صورتی که نمرات درس/دروس مساوی باشند، فقط یکی از نمرات مدنظر قرار می گیرد.

 

این دستورالعمل مشمول دانشجویان اخراج آموزشی قطعی و مشمولانی که مدت مجاز ادامه تحصیل آنان به اتمام رسیده قرار نمی گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان دوره دکتری تخصصی مشمول این دستورالعمل، حائز شرایط لازم برای اخذ آزمون جامع نیستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------