آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, آزمون کارشناسی ارشد
مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز پایان می پذیرد . 

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای ۵ تا ۸ بهمن فراهم شده بود که این امکان به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به افرادی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، دوباره تمدید شد.

 

بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و افرادی که پیش از این در آزمون ثبت نام کرده‌اند تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۱ بهمن  می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

 

 متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

به گزارش ایسنا ،آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------