آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بیوگرافی گیتی موسوی قویترین زن جهان



بیوگرافی گیتی موسوی, گیتی موسوی, بیوگرافی گیتی موسوی قویترین زن جهان

آشنایی با بیوگرافی گیتی موسوی

 

زندگی نامه گیتی موسوی

خانم گیتی موسوی متولد بهمن ماه سال 1353 می باشد که اصالتاً تبریزی می باشد و سال هاست که در رشته ورزشی پرورش اندام و بدنسازی فعالیت می کند او همچنین به عنوان مربی پرورش اندام و فعالیت های رسمی دارد. به علت کشیدن تریلی 12 تن و زدن رکورد حرکت اسکات به شهرت رسید.

چکیده ای از بیوگرافی گیتی موسوی :

نام:گیتی موسوی

زاده: بهمن ماه سال 1353

زادگاه: تهران

ملیت: ایرانی

مدرک: لیسانس رشته ادبیات فارسی

قد: ۱۷۰ سانتیمتر

وضعیت تاهل: متاهل

 

زندگینامه گیتی موسوی :

گیتی موسوی از ورزشکاران حرفه ای کشورمان بوده که در زمینه بدنسازی فعالیت دارد متولد بهمن 1353 در تبریز بوده و این روزها به دلیل کشیدن یک تریلی 12 تنی به شهرت رسیده است.

 

وی دارای مدرک کارشناسی رشته ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و همچنین دارای مدرک مربیگری درجه یک  بدنسازی و مدرک مربی پرورش اندام از کشور سنگاپور می باشد.

 

پدر او از پهلوانان قدیمی محلشان بود و در بین مردم به پهلوان سید مشهور است ، بردار ایشان نیز دوچرخه سوار حرفه ای است و خواهرش نیز اسب سوار ماهری است بدون شک میتوان گفت خانم گیتی در یک خانواده کاملا ورزشی بزرگ شده است .

 

پدر گیتی موسوی از پهلوانان نامدار تبریزی بود که در بین مردم شهرت زیادی داشت رانندگی ماشین های سنگین مثل تریلی فعالیت می کرد عمویش نیز همچون پدرش از پهلوانان نامدار تبریزی بوده است اعضای خانواده و همگی ورزشکار هستند برادرش دوچرخه سوار و خواهرش سوارکار اسب می باشد.

 

بیوگرافی گیتی موسوی قوی ترین زن جهان, چکیده ای از بیوگرافی گیتی موسوی, ازدواج گیتی موسوی

گیتی موسوی کیست ؟

 

ازدواج گیتی موسوی

گیتی موسوی در سال 1382 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج، یک دختر بود که در سال 1383 متولد شد و خانواده اش به او کمک بسیاری در ورزش می دهند.

 

طرفدار تیم تراکتورسازی :

گیتی موسوی می گوید: تیم فوتبال شهر من تراکتورسازی است. دلم می خواهد چند تا تراکتور سنگین را قبل از شروع بازی بکشم و به تماشاچیان و طرفداران تیم تراکتورسازی روحیه بدهم. مردم ما خیلی به شادی و برنامه های مفرح احتیاج دارند.

 

از چند سال پیش وارد ورزش بدنسازی شدم و برای خودم کار می کردم. چون اصلا در ایران برای خانم ها ورزش قدرتی نداریم، اما برای من فرقی نداشت که مسابقات یا تیم ملی برای ورزشی که انجام می دهم باشد یا نباشد، می خواستم برای خودم ورزش کنم.

 

مصاحبه با ازدواج گیتی موسوی, آشنایی با بیوگرافی گیتی موسوی, گیتی موسوی کیست

گفتگو با گیتی موسوی

 

مصاحبه با گیتی موسوی :

• این وزنه های سنگین چند تُنی، آسیب و فشاری به بدن تان وارد نمی کند؟

نه اصلا به هیچ وجه. مثل این بود که من یک وزنه دوکیلویی یا دوکیلو سیب‌زمینی برداشتم. تنها مشکلی که من بعد از کشیدن تریلی داشتم، مشکل تنفسی بود، آن هم به این خاطر بود که آسم دارم. حساسیت خیلی خفیفی دارم و اشتباه من در آن روز این بود که اسپری و حتی آب هم با خودم نبرده بودم. برای همین وقتی تریلی را می کشیدم، فقط نفس کم می آوردم، و گرنه بعد از کشیدن تریلی هیچ جای بدنم و دستام درد نمی کرد. در واقع حین کشیدن سخت بود و زور می برد.

 

• چقدر زور دارید؟

در حالی که می خندد می گوید: خیلی، زور بدن و پای من خیلی زیاد است. شاید هم بتوانم یک تن بیشتر از این را هم بکشم.

 

• یعنی 12 تن روی دست، کمر یا شانه ها فشار نمی آورد؟

اصلا برای من هیچ فشاری نداشت، حتی بعد از اینکه تریلی را کشیدم، به خانه رفتم و به جای استراحت کلی هم کار کردم.

 

• فکر می کنم روش برداشتن و کشیدن و سایل سنگین یک قاعده و قانونی هم دارد. درست است؟

بله و خیلی هم مهم است، چون اگر با روش غلط این کار را انجام دهیم، صددرصد بدن آسیب می بیند، ضمن این که آمادگی جسمانی و قدرت عضلات خیلی مهم است. به هرحال من از بچگی ورزش کردم و 5 ‌سال است که وارد باشگاه بدنسازی شدم و به صورت حرفه ای تک تک ماهیچه ها و عضلات بدنم را تمرین داده ام.

 

• آیا خانواده تان با کاری که انجام می دهید، مخالفتی ندارند؛ یعنی نگران آسیب رسیدن به بدن تان هستند؟

مادرم همیشه نگران آسیب دیدن کمرم است. به هر حال مادر است و حق دارد، شاید بچه اش را با بچه های معمولی همسن و سالش مقایسه می کند. مادرم موقع کشیدن تریلی یک گوشه ای ایستاده بود و آیت الکرسی می خواند. فکر می کنم حالا دیگر پذیرفته که دخترش برای خودش مردی شده است. (می خندد)

 

روزی 3 تا 4 ساعت بدون وقفه تمرین می کنم ، وقتی ورزش می کنم با هیچ کسی حتی حرف هم نمی زنم و توجه ام را هیچ چیزی از دور و اطراف جلب نمی کند.

 

گیتی موسوی, بیوگرافی گیتی موسوی قویترین زن جهان, بیوگرافی گیتی موسوی قوی ترین زن جهان

زندگی نامه گیتی موسوی

 

توصیه ی گیتی موسوی به دختران

توصیه ی گیتی موسوی به دختران، انتخاب این رشته نیست. مقدمه ی حرف او این بود که قدرتمند بودن صرفا به معنی نداشتن روحیه لطیف نیست. گیتی موسوی می گوید: «توصیه ی من به دختران اینست که وارد این رشته ورزشی نشوند، چون آسیب زا و اعتیادآور می باشد.

 

به طور مثال فرد شرکت کننده در مسابقات، پس از کسب مقام یا رکورد، خوشحال می شود و دوباره به رکوردزنی و رکوردشکنی گرایش پیدا می کند و مدام می خواهد در مسابقات شرکت کند. من با اینکه ورزشکار قدرتمندی هستم، ولی وقتی گوسفندی را قربانی می کردند، آن قدر دل نازکم که نمی توانم به آن نگاه کنم.

 

پس بهتر است بدانید که گاهی وقت ها آدم های قوی هم، نسبت به سایر افراد، متواضع تر و دل نازک تر هستند. از این رو ذهن، فکر و دل با چشم آدم کاملاً فرق دارد.»

 

بیوگرافی گیتی موسوی,بیوگرافی گیتی موسوی قویترین زن جهان,چکیده ای از بیوگرافی گیتی موسوی

تصاویر گیتی موسوی

 

افتخارات ملی گیتی موسوی :

در سال 1398 توانست یک دستگار تریلر را جابه جا کند و همچنین رکورددار حرکات اسکات پا می باشد.

 

مهمترین فعالیت وی می توان به کشیدن تریلی 12 تنی در سال 98 و ثبت رکورد حرکات اسکات در سال 99 در دی ماه  اشاره کرد.

 

رکوردزنی گیتی موسوی به افتخار سردار سلیمانی

لحظه‌ای که داشتم رکوردم را ثبت می کردم فقط به سردار سلیمانی فکر می‌کردم. من رکوردم را به افتخار سردار سلیمانی و سالگرد ایشان ثبت کردم، چون همه ما امنیتمان را مدیون ایشان هستیم.

 

در سال 1398 با کشیدن یک دستگاه تریلی به شهرت رسید.

 

در سال 1399 نیز 275 کیلوگرم وزن را روی پا خود قرار داد و به مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه آن را نگهداشت نشان داد از توانمندی بدنی بسیار زیادی برخوردار است.

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------