بیوگرافی جاسم کرار + تصاویر جاسم کرار



جاسم کرار,بیوگرافی جاسم کرار,عکس جاسم کرار

نام کامل : کرار جاسم محمد المحمودی
زادروز : ۱۱ ژوئن ۱۹۸۷ ‏
زادگاه : نجف, عراق
قد :  ۱٫۸۶ متر (۶ فوت ۱ اینچ)
پست : هافبک نفوذی, مهاجم دوم
باشگاه کنونی : استقلال تهران

 

کرار جاسم محمد فوتبالیست عراقی تیم فوتبال استقلال تهران است. وی سابقه بازی در نجف، الوکره قطر، تراکتور سازی تبریز، استقلال تهران، شاهین بوشهر و عجمان امارات را در کارنامه خود دارد. کرار در تیم فوتبال به علت زدن گل در بازی های حساسی مثل پرسپولیس و استیل آذین و استقلال به یکی از محبوبترین بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز تبدیل شده بود. کرار در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانید که از جمله آنها می‌توان به دو گل پیروزی بخش برابر تایلند و کره شمالی اشاره کرد.

سابقه ملی
وی در سال ۲۰۰۴ و در المپیک آتن با تیم ملی عراق بسیار خوب ظاهر شد و تیم عراق عنوان چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد. کرار در مرحله یک چهارم نهایی المپیک آتن زننده تنها گل تیمش برابر استرالیا بود که منجر به صعود عراق به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن بین چهار تیم برتر المپیک آتن شد. کرار در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانید که از جمله آنها می‌توان به دو گل پیروزی بخش برابر تایلند و کره شمالی اشاره کرد.

 

جاسم کرار,بیوگرافی جاسم کرار,عکس جاسم کرار

هافبک استقلال تهران که از شیعه ها و دلباختگان اهل بیت علیه السلام می باشد در حال پیاده روی در کنار خیل و تعداد زیاد دوستداران و دلباختگان اباعبدالله الحسین در حال پیاده روی و رفتن به سمت حرم اباعبدالله الحسین ع می باشد.

 

جاسم کرار,بیوگرافی جاسم کرار,عکس جاسم کرار

جاسم کرار همیشه با یک نفر در سر تمرینات حاضر می شود و آن کسی نیست جز پسرش ! کرار معمولا پسر نوجوانش را نیز سر تمرینات می برد و گاهی نیز در اوغات فراغت تمرین به تمرین در کنار او می پردازد .
کرار جاسم با اینکه متولد 1987 میلادی و تنها 27 ساله است 3 فرزند دارد. دو تا پسر به نام‌های حیدر و علی و یک دختر.

 

جاسم کرار,بیوگرافی جاسم کرار,عکس جاسم کرار

مصاحبه ی کوتاه با جاسم کرار


تو درشهر و کشورت چهره یک قهرمان را داری؟ با توجه به اینکه فضای شهرت خیلی مذهبی است، آیا تو را به عنوان یک ستاره فوتبال می شناسند، چون معمولا فضای مذهب از ورزش و فوتبال دور است.
- آنجا اتفاقا مرا خیلی می شناسند، اگر پیاده بروم مردم می ریزند دور و برم و سراغم می آیند. به زیارت هم که می روم سعی می کنم یواشکی بروم چون آنجا می خواهم در اختیار خودم باشم. خب بالاخره من را از طریق تلویزیون در بازی ها می بینند و وقتی در خیابان هم متوجه می شوند من هستم دلشان می خواهد با من حرف بزنند یا عکس بگیرند.
-یک روز من در ایران در حالی که با ماشین داشتم می رفتم، یک رفتگری آمد جلوی ماشینم و گفت آقا جاسم م یتوانم یک عکس با تو بگیرم؟ گفتم بله حتما. بعد او گفت لباس های من کثیف است. اشکالی ندارد کنار شما بایستم؟ گفتم نه چه اشکالی دارد. برای من افتخار است که با تو عکس بگیرم.

می گویند مردم نجف کلا آدم های بامعرفتی هستند و جوانمردی در رگ و ریشه شان است؟ اینکه زیر بار حرف زور نروند و ...
- در خانواده ما (و کل مردم) در نجف رسم است که هر مشکلی برایمان پیش بیاید با هم مشورت می کنیم و به هم کمک می کنیم. مثلا من که اینجا هستم هم اگر مشکلی پیش بیاید با من تماس می گیرند و نظرم را می پرسند. همه با هم توافق داریم؛ تک نفره تصمیم نمی گیریم.

اگر مربی بشوی دلت می خواهد بازیکنی مثل کرار جاسم در تیمت داشته باشی؟ از نظر اخلاقی کنار آمدن با چنین بازیکنی سخت است یا آسان؟
- هر بازیکنی یک معایبی دارد. هیچ بازیکنی نیست که همه چیزش کامل باشد. من هم دوست دارم اگر بازیکنی مثل خودم در تیمم بود، تجربیاتی که در همه این سال ها به دست آورده ام را به او منتقل کنم.

در فوتبال دنیا کدام بازیکن را دوست داری؟
- رونالدوی برزیلی.

از فوتبال چه کسی بیشتر از همه خوشت آمده؟
- در ایران؟

بله.
- علی کریمی، باقری و مهدوی کیا.

 

منبع: ویکی پدیا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------