بیوگرافی و عکس های سعید صادقی معروف به شاه ماهی نقل و انتقالات



سعید صادقی در پرسپولیس, مدیر برنامه سعید صادقی کیست, عکس سعید صادقی فوتبالیست

عکس سعید صادقی

 

بیوگرافی سعید صادقی فوتبالیست ایرانی + تصاویر

درخشش سعید صادقی با تیم گل گهر در فصل 1399 - 1400 لیگ برتر فوتبال و کسب عنوان آقای پاس گل و بیشترین دریافت کننده توپ در محوطه جریمه باعث شد به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران شناخته شود.

چکیده ای از بیوگرافی سعید صادقی

نام کامل : سعید صادقی

تاریخ تولد : 5 اردیبهشت 1373

محل تولد : ساری

قد : 180 سانتی متر

رشته ورزشی : فوتبال

پست : وینگر راست

باشگاه ورزشی : پرسپولیس

 

عکس سعید صادقی, بیوگرافی سعید صادقی, سعید صادقی فوتبالیست

باشگاههای سعید صادقی

 

سعید صادقی Saeid Sadeghi متولد اردیبهشت 1373 در ساری ، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست وینگر راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی میکند.

سعید صادقی در سال 2022 به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

 

سعید صادقی فوتبالیست, باشگاههای سعید صادقی, سعید صادقی بازیکن فوتبال

سعید صادقی فوتبالیست

 

سعید صادقی در باشگاه گل گهر سیرجان 

در6 مهر 1399 با قراردادی یک ساله به باشگاه گل گهر سیرجان پیوست و در 31 مرداد 1400 قراردادش برای 1 سال دیگر تمدید شد.

سعید صادقی با 20 پاس گل در فصل 2020 – 2022 در باشگاه گل گهر سیرجان ، لقب آقای پاس گل لیگ برتر را از آن خود کرد و از طرف باشگاه های سپاهان ، فولاد خوزستان ، استقلال و پرسپولیس و غیره دعوت به همکاری شد و در نهایت از میان پیشنهاد های ارائه شده ، این پیشنهاد را پذیرفت. 

 

سعید صادقی با 14 پاس گل در لیگ بیست و یکم ، یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر به عنوان بهترین پاسور گل لیگ انتخاب شد . او برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران توانست 14 پاس گل در یک فصل را به ثبت برساند و رکورد قبلی یعنی 13 پاس گل را بشکند. 

 

ستاره گل گهر با زدن 7 گل و ارسال 14 پاس گل و رکورد  دار دریافت توپ ( 5.1 توپ در هر بازی )  در محوطه جریمه ، به عنوان موثرترین بازیکن لیگ رسید و تبدیل به یکی از سوژه های داغ نقل و انتقالات تابستانی شد و مورد توجه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت. 

 

مدیر برنامه سعید صادقی کیست, عکس سعید صادقی فوتبالیست

سعید صادقی در باشگاه پرسپولیس

 

سعید صادقی در باشگاه پرسپولیس 

سعید صادقی در 4 تیر 1401 با پیگیری سرمربی وقت تیم پرسپولیس تهران ، یحیی گل محمدی ، با قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست و لقب شاه ماهی نقل و انتقالات را از آن خودش کرد و قرار است در فصل جدید با پوشیدن پیراهن شماره 21 در نقش هافبک تیم پرسپولیس ظاهر شود. 

 

سعید صادقی بعد از ورود به تیم پرسپولیس در اولین مصاحبه اش عنوان کرده بود که : " ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که برایم تبدیل به واقعیت شد ، من این تیم را با جان و دل انتخاب کردم ، بعد از عقد قرار دارد و ذوقی که داشتم 24 ساعت نخوابیدم "

 

سعید صادقی در اولین بازی تدارکاتی ، پرسپولیس مورد تشویق و حمایت هواداران قرار گرفت و تبدیل به محبوب ترین بازیکن زمین شد. 

سعید صادقی خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا گرفت و  تبدیل به ستاره بازی های دوستانه و تدارکاتی پیش فصل تیم پرسپولیس شد و لقب آماده ترین بازیکن پرسپولیس در تمرینات پیش فصل را از آن خودش کرد. 

 

یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات پافشاری زیادی به انتقال سعید صادقی به تیمش داشت و  به خاطر آمادگی خوب سعید صادقی در بازی مقابل پیکان برای درخشش او در فصل آتی امیدوار تر شده است. 

 

اگر سعید صادقی بتواند آمادگی خودش را مانند فصل قبل در گل گهر سیرجان حفظ نماید میتواند به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کمک شایانی نماید و پیراهن تیم ملی در جام جهانی را بپوشد.

 

سعید صادقی شاگرد یحیی گل محمدی 

سعید صادقی بعد از پیوستن به پرسپولیس به عنوان هافبک در مصاحبه اش گفته بود که من فوتبال را با آقای گل محمدی شروع کرده و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو ، 3 سال زیر نظر ایشان فوتبال بازی کردم و تمام خصوصیات آقای گل محمدی را می شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به تیم پرسپولیس ، یحیی گل محمدی بوده.

 

آمار باشگاهی سعید صادقی 

2012 – 2013 : باشگاه صبای قم – 2 بازی – بدون گل

2013 – 2015 : باشگاه نیروی زمینی – 15 بازی – 2 گل

2015- 2016 : باشگاه مس کرمان – 31 بازی – 2 گل

2016 – 2017 : خونه به خونه – 29 بازی – بدون گل

2017  : باشگاه پیکان – 4 بازی – بدون گل 

2017 – 2020 : باشگاه شهر خودرو – 64 بازی – 5 گل – 7 پاس گل

2020 – 2022 : باشگاه گل گهر سیرجان – 58 بازی – 12 گل – 20 پاس گل

2022 - ... : باشگاه پرسپولیس 

2022 : دعوت به تیم ملی ایران

 

گردآوری : بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------