بیوگرافی خواهران منصوریان شهربانو ، الهه و سهیلا



خواهران منصوریان,شهربانو منصوریان, الهه منصوریان

بیوگرافی خواهران منصوریان

 

آشنایی با بیوگرافی خواهران منصوریان

خواهران منصوریان، از قهرمانان رشته ی ووشو هستند. آن ها در سمیرم از توابع شهر اصفهان به دنیا آمدند. آن ها در خانواده ای فقیر زندگی کردند و زندگی بسیار سختی داشتند. در ادامه شما را با چکیده ای از بیوگرافی این سه خانم منصوریان آشنا می کنیم.

سه خواهر منصوریان، ورزشکارانی که در رشته ی ووشو قهرمان هستند. آن ها در خانواده ای فقیر در سمیرم اصفهان متولد شدند. پدر و مادر آن ها کشاورز بودند. آن ها با تلاش خود توانستند به قهرمانی برسند. زمانی که آن ها کوچک بودند، پدرشان به دلیل فقر و تامین هزینه های زندگی، به بهانه ی کار به شیراز رفت و آنجا ازدواج کرد و دیگر بازنگشت.

 

این خواهران در زمین کشاورزی کار می کردند، به همراه مادرشان نان خانگی می پختند و قالی بافی و نخ ریسی می کردند.

 

بیوگرافی شهربانو منصوریان:

سهیلا منصوریان,خواهران منصوری,الهه منصوریان بی حجاب

آشنایی با زندگی خواهران منصوریان

 

چکیده ای از بیوگرافی شهربانو منصوریان :

نام کامل : شهربانو منصوریان سمیرمی

ملیت : ایران

متولد : 8 بهمن 1364

محل تولد : سمیرم

قد : 175 سانتی متر

ورزش : ووشو

 

شهربانو منصوریان کیست؟

شهربانو منصوریان (متولد 7 بهمن 1364 در سمیرم) ووشوکار اهل ایران است. او دومین فرزند خانواده است یک خواهر از خودش بزرگتر به نام مرضیه و 3 خواهر کوچکتر به نام های سهیلا، الهه، رضی و یک برادر به نام جواد دارد. شهربانو و دو خواهرش سهیلا و الهه از قهرمانان ووشو هستند.

 

تحصیلات شهربانو منصوریان، با پنجم ابتدایی می باشد. وی در نبود پدرش ترک تحصیل کرد و کارگری کرد تا بتواند مخارج خانواده اش را تامین کند. وی اکنون قهرمان جهان می باشد. شهربانو از 9 سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته ی کونگ فو نیز فعالیت داشته است. با ترک کردن پدرش از خانه،  شهربانو به سفارش عمویش به شیراز رفت در خانه ای مستخدم شده بود تا بتواند بخشی از هزینه های خانواده ی خود را تامین کند. در آنجا به پیشنهاد عمویش در کلاس کاراته ثبت نام کرد و این یک شروعی برای آرزوهایش بود.

 

شهربانو به همراه دو خواهر دیگرش از سمیرم به اصفهان می رفتند تا به باشگاه ورزشی بروند و در آنجا رشته ی ورزشی مورد علاقه ی خود را آموزش ببینند. 

 

شهربانو منصوریان کیست,خانم منصوریان,شهربانو منصوریان ورزشکار

شهربانو منصوریان ورزشکار و همسرش

 

اوج شهرت خواهران منصوری :

خواهران منصوری پس از بدست آوردن افتخارات بسیار برای خود و کشورمان، با حضور یافتن در برنامه ی ماه عسل و تعریف کردن ماجرای پرفراز و نشیب زندگیشان به اوج شهرت رسیدند.

 

ازدواج شهربانو منصوریان :

شهربانو منصوریان متاهل است، همسر وی امید نوابی است حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرشام است.

 

شهربانو منصوریان از سال 2011 وارد رقابت های جهانی شد و از همان موقع، افتخارات زیادی را کسب کرد. 

 

در حکمی از سوی رئیس فدراسیون در خرداد ماه سال 1401، شهربانو منصوریان به عنوان مربی این تیم معرفی شد.

 

او تا به حال افتخارات متعددی را به همراه دو خواهرش در ووشو به دست آوردند. از افتخارات وی می توان به کسب 5 مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

 

سوابق قهرمانی شهربانو منصوریان :

سالمدالمسابقهکشور
۲۰۱۹ طلا قهرمانی جهان چین
۲۰۱۸ طلا جام جهانی ساندا چین
۲۰۱۸ نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا
۲۰۱۷ طلا قهرمانی جهان روسیه
۲۰۱۶ طلا جام جهانی ساندا چین
۲۰۱۶ طلا بازی‌های آسیایی تایوان
۲۰۱۵ طلا قهرمانی جهان اندونزی
۲۰۱۴ طلا جام جهانی اندونزی
۲۰۱۳ طلا قهرمانی جهان مالزی
۲۰۱۲ طلا بازی‌های آسیایی ویتنام
۲۰۱۱ طلا قهرمانی جهان ترکیه

 

بیوگرافی سهیلا منصوریان :

بیوگرافی خواهران منصوریان,شهربانو منصوریان کیست,خانم منصوریان

سهیلا منصوریان کیست ؟

 

چکیده ای از بیوگرافی سهیلا منصوریان :

نام : سهیلا منصوریان

ملیت : ایرانی

متولد : 1 مهر 1369

محل تولد : سمیرم

حرفه : ورزشکار

قد : 174 سانتی متر

 

بیوگرافی سهیلا منصوریان :

سهیلا منصوریان در 1 مهر 1369 در سمیرم متولد شد. وی یکی از قهرمانان ووشو کار است. ابتدا شهربانو و بعد الهه و بعد سهیلا وارد این رشته ی ورزشی شد. وی عاشق کونگ فو و کیک بوکسینگ بود و در هر دو رشته خیلی خوب عمل کرد اما به دلیل تشویق خواهران و نبودن امکانات برای این دو ورزش، به حمع خواهران خود پیوست و در رشته ی ووشو نیز به موفقیت رسید.

 

خواهران منصوریان,الهه منصوریان,خواهران منصوری

آشنایی با سهیلا منصوریان

 

سهیلا منصوریان بعد از تمرین و ورود به این رشته ورزشی به کمک خواهران خود ، مخصوصا الهه آموزش های لازم را دید و با تمرینات سخت خواهرانش اولین موفقیت خود را با مدال برنز کشوری و سپس در طلای مسابقات مالزی کسب کرد.

 

سهیلا منصوریان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد خوراسگان می باشد.

 

وی تا کنون مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

شهربانو منصوریان,سهیلا منصوریان,الهه منصوریان بی حجاب

تصاویر سهیلا منصوریان

 

سهیلا منصوریان ووشوکار ایرانی در رشته ساندا و دارنده مدال طلای ساندا در جام جهانی 2014 در وزن 52 کیلوگرم است. وی هم اکنون عضو تیم ملی ووشوی زنان ایران است. در سال 2015، او در رقابت مبارزه کونلون شرکت کرد و در سال 2020 موفق شد وارد مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (M.M.A) شود.

 

افتخارات سهیلا منصوریان :

ملی

جام جهانی ساندا

1 مدال طلا: 2014، اندونزی

مسابقات قهرمانی آسیا ساندا

3 مدال برنز: 2016، تایوان

 

شخصی

لیگ ووشوی بانوان ایران (جام ستارگان)

مقام اول: 2013

مقام اول: 2017

مقام اول: 2018

لیگ ساندا پریمیر چین (SPL)

مقام دوم: 2017

 

بیوگرافی الهه منصوریان :

شهربانو منصوریان ورزشکار,شهربانو منصوریان کیست,الهه منصوریان بی حجاب

آشنایی با الهه منصوریان

 

الهه منصوریان یکی از خواهران ووشو کار قهرمان است. ایشان اولین خواهری بود که وارد ورزش ووشو شد. خواهرانش او را تکنیکی تر از خودشان می دانند. او افتخارات زیادی را کسب کرده است.

 

چکیده ای از بیوگرافی الهه منصوریان :

نام کامل : الهه منصوریان سمیرمی

ملیت : ایرانی

متولد : 30 شهریور 1370

محل تولد : سمیرم

حرفه : ورزشکار

قد : 168 سانتی متر

 

بیوگرافی الهه منصوریان :

الهه منصوریان، در 30 شهریور 1370 در سمیرم اصفهان متولد شد. وی سومین خواهر ورزشکار منصوریان می باشد. او نیز مانند دو خواهر دیگرش در سمیرم اصفهان متولد شد. الهه از 6 سالگی به همراه دو خواهر بزرگترش «شهربانو» و «سهیلا» سر زمین های کشاورزی اجاره ای، کنار پدر به گندم چینی و چیدن سیب مشغول شدند.

 

وی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه الزهرا در تهران می باشد که از کار در زمین های کشاورزی وارد رشته ووشو شد و حالا از قهرمانان صاحب نام جهانی است. الهه زودتر از دو خواهر دیگرش به رشته ی ورزشی ووشو پا گذاشت.

 

دو خواهر دیگرش او را تکنیکی تر از خودشان می دانند و یکی از دلایل ورود آن ها به صحنه ی ووشو حمایت های الهه بود. الهه با مشاهده ی فیلم های بروسلی به ورزش های رزمی به خصوص ووشو علاقه مند شد. و در این مسیر کاملا موفق بود.

 

خانم منصوریان,بیوگرافی خواهران منصوریان,خواهران منصوری

سهیلا منصوریان کیست ؟

 

افتخارات سهیلا منصوریان :

الهه منصوریان تاکنون موفق به کسب سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال های 2013، 2017 و 2019 شده است. نشان نقره در سال 2009 و برنز در سال 2011 از دیگر افتخارات وی در مسابقات جهانی می باشد. منصوریان در بازی های آسیایی اینچئون 2014 و جاکارتا 2018 نشان نقره و در گوانگژو 2010 مدال برنز کسب کرده است.

 

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ووشو در خرداد ماه 1401 «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم های ملی ساندا جوانان بانوان منصوب شد.

 

حواشی های خواهران منصوری :

الهه منصوریان به همراه خواهرش شهربانو در طی یک برنامه ضبط شده محاوره محور درخصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده بازیگر سینما با وعده های مالی شامل خانه و خودرو به اضافه صد میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آنها آمد و از آنها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آنها اظهار کردند پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای عهد چرخنده نشد و چیزی دریافت نکردند.

 

جنجال مجموعه ورزشی انقلاب :

انتشار ویدیویی از سهیلا منصوریان در صفحه اینستاگرام وی فضایی منفی را علیه مدیران مجموعه ورزشی انقلاب به راه انداخت. این قهرمان ووشو که روز پنجشنبه 9 تیر ماه 1399 برای تمرینات هوازی به مجموعه انقلاب رفته بود، با یک نگهبان مجموعه به مشاجره می پردازد زیرا کارت عضویت وی منقضی شده و به گفته وی، از ورود او به مجموعه ممانعت شده و وی از مجموعه اخراج می شود.

 

خانم منصوریان,بیوگرافی خواهران منصوریان,خواهران منصوری

خواهران منصوریان مربی تیم ملی ووشو

 

خواهران منصوریان مربی تیم ملی ووشو شدند :

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ووشو «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم های ملی ساندا جوانان بانوان منصوب شد. همچنین در حکمی جداگانه از سوی رئیس فدراسیون نیز، شهربانو منصوریان به عنوان مربی این تیم معرفی شد.

 

هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان طی روزهای 2 لغایت 10 دسامبر (11 لغایت 19 آذرماه) سال 1401 به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و خواهران منصوریان تا پایان این مسابقات هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده خواهند داشت.

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------