«بهشت» پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي+تصاوير



 «بهشت» پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي+تصاوير

«بهشت» (Elysium) در اولين هفته اکران با فروش 30 ميليون و 400 هزار دلاري در جايگاه اول پرفروشترين هاي اين هفته قرار گرفت .

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

اکشن علمي – تخيلي «بهشت» (Elysium) در اولين هفته اکران در بيش از 3 هزار و 500 سينماي آمريکاي شمالي ، با فروش 30 ميليون و 400 هزار دلاري در جايگاه اول پرفروشترين هاي اين هفته قرار گرفت . «بهشت» فيلمي به کارگرداني و نويسندگي «نيل بلوم کمپ‌» است که «مت ديمون» و «جودي فاستر» در آن ايفاي نقش کرده اند. داستان فيلم به سال 2154 ميلادي باز مي گردد ، زماني که طبقه ثروتمند با ساخت شهري در فضا گروه اکثريت فقير را روي زمين نابود شده رها مي کنند.

 

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

کمدي جنايي «ما خانواده مايلز هستيم» در حالي نمايش را از 7 اوت 2013 آغاز کرده که در اولين هفته اکران با 26 ميليون و 600 هزار دلار رتبه دومين فيلم پرفروش هفته را بدست آورد. اين فيلم به کارگرداني «راسون مارشال تربل» و بازي «جنيفر انيستون» ،‌ «جيسون سودسيک» ،‌ «اما رابرتس» داستان يک دلال مواد مخدر است که با تشکيل يک خانواده دروغين سعي دارد يک محموله مواد مخدر را به آمريکا ببرد.

 

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

انيميشن ماجراجويانه و کمدي «هواپيماها» از 9 اوت نمايش خود را در بيش از 3 هزار سينماي آمريکاي شمالي آغاز کرده و در اولين هفته اکران به فروش 22 ميليون و 500 هزار دلاري دست يافت. اين انيميشن به کارگرداني «کلي هال» جريان يک هواپيماي سم پاشي است که روياي حضور در يک رقابت هوايي را در سر دارد اما مشکل او ترس از ارتفاع است. «دين کوک» ، «استيسي کيچ» و «برد گارت» از صداپيشگان اين انيميشن هستند.

 

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

فانتزي خانوادگي «پرسي جکسون : درياي هيولاها» از 7 اوت نمايش خود را آغاز کرده و در اولين هفته اکران با 14 ميليون و 600 هزار دلار عنوان چهارمين فيلم پرفروش گيشه را بدست آورده است. «ثور فرودنتال» کارگرداني اين فيلم را با بازي «لوگان لرمن» ، «الکساندر اداداريو» و «براندون تي جکسون» بر عهده دارد.

 

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

«دو اسلحه» در دومين هفته اکران با 11 ميليون و 100 هزار دلار به رتبه پنجم سقوط کرد. این فیلم که به کارگردانی بالتازار کورماور نمایش خود را از 2 اوت آغاز کرده داستان یک مامور ویژه پلیس و یک مامور مخفی نیروی دریایی است که برای متوقف کردن کارتل مواد مخدر در کنار هم قرارمی گیرند. دانزل واشنگتن و مارک والبرگ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

بهشت پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمال

 

«اسمورف 2» ، «ولورين» ، «احضار روح» ، «من نفرت انگيز 2» و «بزرگ شده ها 2» به ترتيب در رتبه هاي ششم تا دهم جدول قرار گرفتند.
منبع:cinemakhabar.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------