«مهرانه مهین ترابی» از دلایل ازدواج نکردنش می گوید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«مهرانه مهین ترابی» از دلایل ازدواج نکردنش می گوید

«مهرانه مهین ترابی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پنج شنبه این هفته در برنامه «گپ» از دلیل ازدواج نکردنش و خاطراتش از بازی در سریال «خانه سبز» و خسرو شکیبایی می گوید.

«منصور لشکری قوچانی» تهیه کننده برنامه گفت: لوکیشن این برنامه باشگاه انقلاب بود که در جاده تندرستی خانم مهین ترابی به همراه مجریان برنامه رامبد جوان و سحر دولتشاهی به گفت و گو درباره زندگی و بازیگری اش می پردازد. در این برنامه مهرانه مهین ترابی از محسنات ازدواج و تنهایی هایش می گوید و به دلایل ازدواج نکردنش اشاره می کند.

 

وی در ادامه گفت: مهین ترابی در بخشی از برنامه به چگونگی حضورش در عرصه بازیگری و آشنایی اش با فرامرز صدیقی اشاره می کند. در بخشی دیگر از برنامه از خاطراتش در سریال «خانه سبز» و چگونگی پذیرش رامبد جوان به عنوان بازیگری که نقش پسرش را ایفا می کند و همین طور از خاطراتش از بازی در سریال و مرحوم خسرو شکیبایی می گوید.

وی در ادامه توضیح داد: در بخشی از صحبت هایش مهین ترابی به بازی در تئاتر اشاره می کند و علاقه اش را به حضور در تئاتر و شنیدن صدای خنده ها واحساس نفس های مخاطب بیان می کند.

تهیه کننده «گپ» در ادامه گفت: در این برنامه سعی شده از زندگی خصوصی خانم مهین ترابی، چگونگی ورودش به بازیگری، تنهایی ها و دوستی ها و عشق به خداوند صحبت شود.

برنامه «گپ» هر هفته پنج شنبه ها از شبکه آی فیلم پخش می شود./فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------