شنا کردن تیلور سوئیفت حین اجرای کنسرت!



تیلور سوئیفت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تیلور سویفت که به تازگی تور جهانی خود به نام Era را آغاز کرده است در کنسرت اخیرش بر روی صحنه در داخل استخری شیرجه زده است!

به گزارش ایران آرت، با آغاز تور جهانی این تنها اجرا 44 آهنگ نیست که طرفداران را شگفت زده کرده است، تیلور سویفت اجراهای خود را به صحنه شعبده بازی تبدیل کرده است!

 

این خواننده مشهور 33 ساله، در طول اجرا اخیر خود در فضایی که شبیه به یک استخر طراحی شده بود، شیرجه زد و از شکافی در زمین خارج شد.

 

تیلور که به عجیب‌ترین شکل ممکن از صحنه خارج شد، طرفداران را شگفت زده کرد. طرفداران زیادی به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا شوکه خود را به اشتراک بگذارند.

 

تیلور در روزهای جمعه و شنبه دو اجرای آغازین تور خود را در آریزونا داشت. بسیاری از مخاطبان موفق شدند تا این شیرجه را از نزدیک مشاهده کنند.

 

درحالی که تیلور سویفت بر روی صحنه شیرجه می‌زند، جلوه‌ای صوتی از افتادن درون آب در استادیوم پخش می‌شود. تصویری از شنای او در زیر صحنه نیز از نمایشگرهای بزرگ این سالن پخش شد.

 

او پس از چند دقیقه دوباره برای خواندن آهنگ‌هایی از آلبوم اخیر خود به نام Midnights ظاهر شد.

 

یکی از طرفداران درباره این صحنه نوشت: «تیلور سویفت علاوه بر اینکه برنده 12 گرمی است، مدرک دکترا دارد، کارگردان است، یکی از تحسین‌شده‌ترین ترانه‌سراهای صنعت موسیقی و رکوردشکنی در صنعت هنر است، اکنون به دنبال موفقیت در المپیک است! به آن شیرجه نگاه کنید.»

 

این تور هنوز تاریخ کنسرت‌های بین المللی خود را منتشر نکرده است، اما کنسرت‌های تیلور در ایالت متحده با اجرا در تاریخ 9  آگوست در لس آنجلس به پایان می رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------